Miksi täällä tuntuu niin monella ehkäisy pettäneen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juuli

Vieras
Jos palstaa olisi uskominen, niin taitaa olla ehkäisyissä 50 prosentin teho koska niin monella on muka ehkäisy pettänyt. Taitaa todellisuus olla se, että ei esim. olla syöty pillereitä oikein eikä kehdata vain myöntää sitä. Tai sitten ne naiset ovat vain sattumalta kaikki täällä.

Toinen käsittämätön asia on se, että itketään kun vauva on vasta muutaman kuukauden ja ollaan jo uudestaan raskaana. Sitten kun asiasta kysellään tarkemmin niin ollaan luotettu vain imetykseen tai käytetty keskeytettyä yhdyntää. Lasta ei kuitenkaan haluta. No silloin pitäisi järkikin sanoa, että sitten käytetään jotakin kunnollista ehkäisyä eikä luoteta tuuriin.

Tiedän tällä aloituksella sohaisevani ampiaispesää, mutta mä en vain jaksa käsittää miten muka niin monella pettää ehkäisy tai miksi sitä ei käytetä jos lasta ei haluta. Mutta eihän täällä saa tuollaista ihmetellä ja jos niin tekee niin on täysi kusipää.

Ei tarvitse ihmetellä miksi tehdään niin paljon abortteja kun ei osata edes niin yksinkertaista asiaa kuin ehkäisy.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Varaudu nyt siihen et tähän ketjuun ryntää kaikki "mulla petti kierukka, mitä mä tein muka väärin häh"-naiset.

Ainahan niitä löytyy ja kummallisen paljon juuri tältä palstalta. Jos palstaa tosiaan olisi uskominen, niin kaikki ehkäisyt on todella huonoja eikä esim. pillereitten teho ole lähellä 100 prosenttia vaan paljon alempana.

tää on kaksplus eli täällä pyörii mammoja mikä tarkottaa että täältä löytyy myös niitä joilta se on pettäny7..mulla ainakin lukee pilleri pakkauksessa että ehkäsyteho 99%..eli 1 sadasta seksikerrasta vois periaattees johtaa raskauteen..

Tässä maassa asuu reili 5 miljoonaa ihmistä. Tää palsta on tarkoitettukin pääsääntöisesti äideille, että johtuisko siitä miks just täällä pyörii sellaisia paljon :)

Aloitin seksielämän 16 vuotiaana. Ehkäisynä oli pillerit + kondomit, eli tuplaehkäisy. Enpä tullut raskaaksi, paitsi sitten kun halusin. Nyt on kuparikierukka, joka ei kai ole kovin varma, mutta jos tulisin raskaaksi, pitäisin lapsen, ellei menisi kesken sen kierukan takia.

Samaa ihmetellyt. Me ollaan käytetty kumia yhteensä 4v lasten välissä ja nyt 2v. Miksi tulisi raskaaksi,jos tavara jää muovin sisälle?? Ei se rikki mene niin helposti. Koskaan ei pelleillä ilman kumia,edes yhtä minuuttia vaan se on AINA päällä! Uskon että kumin käyttäjässä on vikaa,jos se pettää...

mää tunnustan. meillä ei ehkäsy pettänyt kummankaan kohdalla, vaan ekalla kertaa ei " maltettu käyttää " siinä huumassa ja tokalla kertaa meni varmat päivät ohi päivällä ja hups.

ja samaa olen miettinyt kuin ap. ehkä siinä on mukana sitäkin, että ei kehdata tunnustaa jos on oltukin vähän "höveleitä" ehkäisyn suhteen,en tiedä.

Yhteistyössä