V
vieras
Vieras
esim. vaikka ystävän vauvasta. Siis jos kuvailee, että mitä on tapahtunut niin miksi ei saisi kysyä. Eihän siitä kukaan ketään voi tunnistaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:tietysti saa
Alkuperäinen kirjoittaja Turhat vinkit pois:No jos ystävästä on kyse, niin eiköhän ole parempi aina kysyä häneltä itseltään missä mennään. Minä ainakin arvostaisin sitä itse - ystävänä.
Saahan sitä tietysti kysyä, mutta jätetääs silloin paikkakunnat yms detaljit pois, joohan!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no höh:tietysti saa
Sain vaan äsken haukut, kun tein niin. On kuulemma arveluttavaa ja vielä oli ystävä laitettu lainausmerkkeihin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no höh:tietysti saa
Sain vaan äsken haukut, kun tein niin. On kuulemma arveluttavaa ja vielä oli ystävä laitettu lainausmerkkeihin.
En suinkaan haukkunut! Vaikka anonyymisti kirjoititkin niin tekstistäsi olisi kyllä tapauksen tunnistanut.. Itse en ainakaan tykkäisi jos joku minun asioitani täällä puisi ja ilman lupaani.
Sitäpaitsi et täältä saa muita vastauksia kuin arvailuja ja niistä ei välttämättä ole apua sinulle, päinvastoin saat vaan lisää huolenaiheita.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no höh:tietysti saa
En suinkaan haukkunut! Vaikka anonyymisti kirjoititkin niin tekstistäsi olisi kyllä tapauksen tunnistanut.. Itse en ainakaan tykkäisi jos joku minun asioitani täällä puisi ja ilman lupaani.
Sitäpaitsi et täältä saa muita vastauksia kuin arvailuja ja niistä ei välttämättä ole apua sinulle, päinvastoin saat vaan lisää huolenaiheita.
Minä mainitsin siinä, että täällä ei sitä voida tietää mutta kysyin silti.
Ja mistä siitä voi tunnistaa ketään, kun paikkakin on väärä? Ei yhtään mistään.
Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Siis kerrotko nyt miten ystäväni kärsi siitä, että muutetuilla tiedoilla kysyin tuota?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja no höh:tietysti saa
Minä mainitsin siinä, että täällä ei sitä voida tietää mutta kysyin silti.
Ja mistä siitä voi tunnistaa ketään, kun paikkakin on väärä? Ei yhtään mistään.
Vauvan syntymäaika ja paino ja muutakin tietoa synnytyksen kulusta ja ja vauvan voinnista..
Ystävälläsi on varmaan muitakin ystäviä, sukulaisia ja läheisiä joista joku saattaa täällä surffailla!
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Siis kerrotko nyt miten ystäväni kärsi siitä, että muutetuilla tiedoilla kysyin tuota?
No kerro ystävällesi, että kyselit nettifoorumilla mitä kamalaa hänen vauvalleen on mahtanut sattua pitkittyneen ponnistusvaiheen ja vihreän lapsiveden mahdollisena tuloksena. Kysy miltä asiasta aloittamasi julkinen keskustelu hänestä tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
No kerro ystävällesi, että kyselit nettifoorumilla mitä kamalaa hänen vauvalleen on mahtanut sattua pitkittyneen ponnistusvaiheen ja vihreän lapsiveden mahdollisena tuloksena. Kysy miltä asiasta aloittamasi julkinen keskustelu hänestä tuntuu.
Sinä taidat olla vähän ylidramaattinen ihminen? En minä ainakaan jaksaisi tuollaisesta todeta yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Sinä taidat olla vähän ylidramaattinen ihminen? En minä ainakaan jaksaisi tuollaisesta todeta yhtään mitään.
Voi olla. Mutta mun mielestä avoimilla foorumeilla kirjoitellaan omista eikä muiden asioista, elleivät ne muut ole julkisuuden henkilöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiiltävä sädekehä:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja se ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Ei kyse ole siitä mitä täällä saa tehdä, vaan siitä kuinka sinä käyttäydyt ystävääsi kohtaan.
Voi olla. Mutta mun mielestä avoimilla foorumeilla kirjoitellaan omista eikä muiden asioista, elleivät ne muut ole julkisuuden henkilöitä.
Kannattaisikohan sun sitten puhua vain ja ainoastaan omista asioistasi eikä niistä julkisuuden henkilöistäkään. Et sinä heitäkään tunne etkä heidän asioistaan tiedä. Pelkkää spekulointia.