Miksi suvakit ovat arkoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mieheni on käynt facebokin keskusteluryhmissä monia tulikivenkatkuisia keskusteluja pakolaipolitiikasta. Moni suvakki on vetänyt herneen nenään ja alkanut sekoilla oikein kunnolla.
Mies on pyytänyt suvakkisekoilijoita tulemaan hänen eteensä sanomaan samat asiat mitä suvakit ovat netissä kirjoittaneet ja uhonneet. Yksikään ei ole tullut. Onko kaikki suvakit pelkkiä pelkureita?

Mieheni on käynt facebokin keskusteluryhmissä monia tulikivenkatkuisia keskusteluja pakolaipolitiikasta. Moni suvakki on vetänyt herneen nenään ja alkanut sekoilla oikein kunnolla.
Mies on pyytänyt suvakkisekoilijoita tulemaan hänen eteensä sanomaan samat asiat mitä suvakit ovat netissä kirjoittaneet ja uhonneet. Yksikään ei ole tullut. Onko kaikki suvakit pelkkiä pelkureita?
Näin sivustakatsojana sanoisin , että ovat ehkä viisaampia kuin miehesi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä olen ikäloppu panssarintorjuntakessu joka ei osaa tai ymmärrä pelätä mitään tai ketään.

Minut on tehty niin kovista aineksista, että jos laitetaan kova kovaa vasten niin vuori fiksumpana väistyy.

Herneet on niitä mitä laitetaan suuhun eikä sieraimeen.

Mä olen ikäloppu panssarintorjuntakessu joka ei osaa tai ymmärrä pelätä mitään tai ketään.

Minut on tehty niin kovista aineksista, että jos laitetaan kova kovaa vasten niin vuori fiksumpana väistyy.

Herneet on niitä mitä laitetaan suuhun eikä sieraimeen.
tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Yleensä väkivalta alkaa siinä, missä järki loppuu. En ole ko. keskusteluja lukenut, mutta lähtökohtaisesti haasteet ja uhkaukset, varsinkin netin välityksellä, on melko säälittäviä.

"Vittuiletsä?" Ja "Haluutsä turpaan?" on tietyssä viiteryhmässä toki oivallista argumentointia.

Näin sanoo henkilö joka laittaa kaks kertaa saman viestin eikä osaa poistaa kumpaakaan.
Harmaana ei pysty poistamaan omia viestejänsä. Viesti saattaa tulla useampaan kertaan jos on huono nettiyhteys ja usko siihen että se toimii jos klikkailee tarpeeksi montaa kertaa lähetä nappia.