Miksi suvakeilla on niin paha olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi he eivät ole onnellisia Suomessa? Miksi he koko ajan kaipaavat jotain uutta ja jännää, uutta väriä, lisää rikollisuutta, lisää draamaa, lisää terroria ja vaaraa? Itse viihdyin hyvin ennen täällä meidäm Suomessamme. Ei ollut vaara yöllä kävellessä, että puskasta tulee ullatusmies, ei tunkeuduttu kotiin ryöstämään, ei ollut vaaraa jo kitketyistä taudeista.

Jokunen hätää kärsivä nainen ja lapsi tänne minunkin mielestäni mahtuu hyvin, vaikka useampikin. Mutta miksi nämä suvakkitädit ja sedät haluavat tänne nuoria hyvinvoivia ulkomaalaisia sotilaita makoilemaan nurkkiin ja tekemään pahaa ?

Niitten pillut kostuu niistä..

3019c8.JPG

Suvakeilla on paha olla, koska he haluaisivat elää maailmassa, joka ei toimi reaalimaailman säännöillä. On ikävää kun oma fantasiamaailma ei olekaan totta.

Olen tavallaan suvakki. Mikä EI tarkoita luonnollisestikaan sitä että kannattaisin hallitsematonta maahanmuuttoa. Päinvastoin, rajoille kunnon tarkkailu ja ketä vaan ei päästetä maahan. Raiskaajille yms karkoitus elinikäinen.
Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni "yhtenäiskulttuuri"Suomessa ja se oli raskasta. Minkäänlaista erilaisuutta ei hyväksytty. Sitä toivoo että jos on erilaisia ihmisiä Suomessa, olisi ilmapiiri sallivampi ajan mittaan.

Ei mun ole mitenkään erityisen paha olla, paitsi että nyt jouluna korostuu ikävä ja rakkaus poismenneitä läheisiä kohtaan.

Sen sijaan monella rasistilla on paha olla. On käsittämätöntä että jotkut voivat kokea pelkästään erilaisen kulttuurin takia jotkut uhaksi. Ymmärrän että uhaksi koetaan sellaiset jotka sitä on, terroristit, raiskaajat, rikolliset. En sitä että jokainen ulkomaalainen on automaattisesti paha ja epäihminen. Eikö näillä rasisteilla ole ikinä ollut esim. työkavereita ulkomailta?

Olen tavallaan suvakki. Mikä EI tarkoita luonnollisestikaan sitä että kannattaisin hallitsematonta maahanmuuttoa. Päinvastoin, rajoille kunnon tarkkailu ja ketä vaan ei päästetä maahan. Raiskaajille yms karkoitus elinikäinen.
Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni "yhtenäiskulttuuri"Suomessa ja se oli raskasta. Minkäänlaista erilaisuutta ei hyväksytty. Sitä toivoo että jos on erilaisia ihmisiä Suomessa, olisi ilmapiiri sallivampi ajan mittaan.

Ei mun ole mitenkään erityisen paha olla, paitsi että nyt jouluna korostuu ikävä ja rakkaus poismenneitä läheisiä kohtaan.

Sen sijaan monella rasistilla on paha olla. On käsittämätöntä että jotkut voivat kokea pelkästään erilaisen kulttuurin takia jotkut uhaksi. Ymmärrän että uhaksi koetaan sellaiset jotka sitä on, terroristit, raiskaajat, rikolliset. En sitä että jokainen ulkomaalainen on automaattisesti paha ja epäihminen. Eikö näillä rasisteilla ole ikinä ollut esim. työkavereita ulkomailta?

Ensimmäisen kappaleen perusteella suvakit tuomitsevat sinut rasistiksi.

Maahanmuutto koostuu melkein kokonaan muslimeista ja muslimit eivät ole kuuluisia erilaisuuden hyväksymisestä, eli joudut ojasta allikkoon nykyisen maahanmuuttopolitiikan takia.

Minulla on ulkomaalaisia sukulaisina, työkavereina ja ystävinä.

Miten niin minkäänlaista erilaisuutta ei hyväksytty? Et kai nyt sekoita Suomea ja jotain pientä joukkiota jonka osa olet halunnut olla? Suomessa on aina saanut olla hyvin pitkälti millainen haluaa. Se ei tietenkään tarkoita sitä, että muiden tarvitsisi hyväksyä kyseinen ihminen piireihinsä, eikä tilanne tule muuksi muuttumaan kehitysmaalaisten massamaahanmuuton myötä. Pikemminkin päinvastoin.

Etniset, yhteiskunnalliset, sekä uskonnolliset rajat tulevat paljon selkeämmin esiin tulevaisuudessa, kuten ne näkyvät jo tämän päivän sirpaloituneissa yhteiskunnissa. Esimerkiksi Yhdysvallat on todellisuudessa kova luokkayhteiskunta median luoman kiillotetun julkisuuskuvan takana. Jos kuvittelet aiempaa elämää Suomessa raskaaksi, niin tulet karusti yllättymään nykyisen kehityksen päässä olevassa yhteiskunnassa, ellet sitten satu kuulumaan varakkaimpaan kymmenykseen.

Yhteistyössä