piitu
kyselee mamma jolla suomenleijonat korvissa ja puna-vaalea tukka + farkut jalassa ja poolo päällä
älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjallaAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
tuota pelkäsinkin... ostin nämä korvikset aikanaan siksi että olivat veikeät. vaalea tukka kyllästytti joten pyysin kampaajaa laittamaan vähän punaista sekaan... ja farkkuja olen käyttänyt aina, käytän varmaan kasikymppisenäkin !Alkuperäinen kirjoittaja noh:Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Onko joku pakko julistaa isänmaallisuuden astetta millään koruilla??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjallaAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
Entäs ku mie oon niinku toi sun kuvaama pissis ja sillä suomileijona kaulakorullaAlkuperäinen kirjoittaja mie:Ulkoinen olemus huutaa junttia aivan kuten valkoiset pillihousut, älyttömän korkeat korkkarit, niukat topit, vaaleaksi blondatut pitkät hiukset ja ruiskurusketus huutaa pissistä.
mikäs mä oon ku mulla on punaiset rastat saparolla. Farkkuhame mustat legginsit ja musta hihaton t-paita vieläpä rautaristi kaulassa :wave: nii joo ja huuli- ja nenärengaskin löytyyAlkuperäinen kirjoittaja viera:Yäk, kamala yhtälö kelle vaan. Tulee väkisin mieleen kovaääninen suoooomileijona juntti.
ite en käytä mitään koruja, eikä takaraivoon ole tatuoitu suomileijonaa.Alkuperäinen kirjoittaja noh:Onko joku pakko julistaa isänmaallisuuden astetta millään koruilla??Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjallaAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
ei ole tekorusketusta, heikko rantarusketus. ei valkoisia farkkuja eikä korkkareita... puukengät tai balleriinat toppia ei myöskään vaan pitkähihainen poolo... omaisuus vaippalaukussa, meikkiä sen verran että ihmiset ei pelästy...Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ulkoinen olemus huutaa junttia aivan kuten valkoiset pillihousut, älyttömän korkeat korkkarit, niukat topit, vaaleaksi blondatut pitkät hiukset ja ruiskurusketus huutaa pissistä.
Eih!!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjallaAlkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
ai niin: tatuointi tanteessa ja tummanpunaista kimaltavaa kynsilakkaaAlkuperäinen kirjoittaja firequeen:lokeroikaahan miutkin nopeasti ennenkuin karkaan haistelemaan kaupungin tuulia (ei tässä nyt sisällä kykitä kun mikkelistä pois päästiin ) eli tummansinen lyhyt farkkuhame, mustat legginsit (ihan siksi että on kylmä) , tummanpunainen hihaton toppi ja musta lyhyehkö neuletakki jossa syvä v-aukko ja röyhelöhihat... kenkinä mustat nilkkurintapaiset joissa iso koristeellinen solki, musta veska. kirkkanpunainen tukka hulmuaa auki, runsaasti mustaa eyelineriä ja ripaus hiilikiiltoa...
Kyllä mulla on sellainen mielikuva, että risti kaulassa merkitsee sitä, että ihminen on uskovainen - ja haluaa kertoa sen myös muille. Kiihko ei siihen liity.Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:No ei suomileijona mistään junttiudesta tai rasismista kerro, enempi kertoo siitä ihmisestä joka asian niin tulkitsee. Ihan tyylikäs muotohan sillä leijonalla on, ja jos ei nyt ole hiustupsusta asti varpaisiin leijonissa ja sinivalkoisissa niin ei mulle ainakaan mitään nationalistiviboja tule. Roikkuuhan tuota jos jonkinlaista symbolia ihmisillä koruissa ja vaikka t-paidan kuvana. Onko esim. jokainen ristiä kaulassaan pitävä sitten joku kiihkouskovainen?
No ei se leijona pelkästään viesti että kas, iso kissaeläin se siinä, vaan kyllä siihen liittyy tää isänmaallisuusmielikuva myös. Ulkonäkö on aina viesti muille ihmisille, joko tietoinen tai tiedostamaton.Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:No ei suomileijona mistään junttiudesta tai rasismista kerro, enempi kertoo siitä ihmisestä joka asian niin tulkitsee. Ihan tyylikäs muotohan sillä leijonalla on, ja jos ei nyt ole hiustupsusta asti varpaisiin leijonissa ja sinivalkoisissa niin ei mulle ainakaan mitään nationalistiviboja tule. Roikkuuhan tuota jos jonkinlaista symbolia ihmisillä koruissa ja vaikka t-paidan kuvana. Onko esim. jokainen ristiä kaulassaan pitävä sitten joku kiihkouskovainen?