V
vieras
Vieras
Mistä johtuu? Suomalaisilla yksittäinen hius on melko ohut ja usein niitä hiuksia on myös vähän. Poikkeuksia toki on, löytyyhän Suomestakin paksutukkaisia, mutta heitä on aika vähän kaikenkaikkiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Onpas omituinen kysymys. Geenit. Vaikeapa tuohon on vastata, etta miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:no meijän suvussa kyl kaikilla on paksut hiukset ja hyvänlaatuiset, ehkä se on sitte geeneissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Mulla ja muksulla on paksut hiukset ja ohutta laatua. Kampaajatkin aina ihmettelee mun pehkoani. Mut vahvatukkasia on sekä mun äidin että isän suvuissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:Ehkäpä täällä ei hiusten paksuutta ole pidetty niin merkittävänä parinvalintakriteerinä kuin muualla. Ehkä kun joutuu suurimman osan vuodesta istumaan töllissä toisen kanssa puolipimeässä, on paksua hiuspehkoa merkittävämpää, että tyypin kanssa tulee toimeen. Olkoonkin, että tukka on kuin hiirenhäntä maantien tomussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lennia:Ehkäpä täällä ei hiusten paksuutta ole pidetty niin merkittävänä parinvalintakriteerinä kuin muualla. Ehkä kun joutuu suurimman osan vuodesta istumaan töllissä toisen kanssa puolipimeässä, on paksua hiuspehkoa merkittävämpää, että tyypin kanssa tulee toimeen. Olkoonkin, että tukka on kuin hiirenhäntä maantien tomussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sh:Muistaisin sen johtuvan jotenkin paljosta maidonjuonnista.
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Tutkimuksen mukaan itä- ja länsisuomalaiset eroavat toisistaan geneettisesti enemmän kuin englantilaiset saksalaisista.![]()