Miksi suomalaisilla miehillä on aina lyhyet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "bee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

"bee"

Vieras
hiukset? Siis ihan kynitty tukka päätä myöden?
Ulkomaalaisilla on aina enemmän tukkaa, vaikka se ois lyhytkin, ne ei kyni sitä siiliksi.
Minusta suomalaiset miehet on rumia enimmäkseen juuri typerien tukkiensa takia.

Just niin. (Kaikki) suomalaiset miehet on rumia ja (kaikki) ulkomaalaiset miehet on hyvännäköisiä. Ja nehän on tietysti hyvännäköisiä just siksi, että ne on ulkomaalaisia. Nice logic, mate!

[QUOTE="Hiihaa";26117437]Just niin. (Kaikki) suomalaiset miehet on rumia ja (kaikki) ulkomaalaiset miehet on hyvännäköisiä. Ja nehän on tietysti hyvännäköisiä just siksi, että ne on ulkomaalaisia. Nice logic, mate![/QUOTE]

Emmä niin väittänyt. Mutta mua nyt vaan kummastuttaa tämä suomalaisten miesten tukkamalli.

etusivu_kuva_8.jpg

1076153685496.jpeg

Koska suomalaiset miehet eivät niinkään välitä siitä, miltä hiuset näyttävät, vaan käyvät leikkauttamassa ne mahdollisimman harvoin halvimmassa parturissa koneella lyhyiksi.

Ap puhuu ihan asiaa. Tämä pätee ainakin eurooppalaisiin (valkoisiin) miehiin.

no englanninmaalla näyttäisi olevan paljon noita pallopäitä, jotenkin ne ovat vielä kummallisemman näköisiä kun monella sitä tukkaa kasvaa runsaasti, niin sentin kahden siilistä tulee semmoinen ihme pään pyöristävä turkki.

Ihania nämä ei-yhtään-yleistävät aloitukset;

Miksi suomalaisilla on AINA ja ulkomaalaisilla taas AINA...blääh, 5-6 v lapset puhuu tuolleen: miks AINA, miksei KOSKAAN.

Kyllä mä oon nähnyt jos jonkinmoista hiusten pituutta sekä suomalaisella miehellä että vähemmän suomalaisella.

[QUOTE="vieras";26117528]Jep. tähän vielä hörökorvat ja kolho naama (pitkä nenä ja pieni suu) niin perusbritti on valmis! :D[/QUOTE]

Siihen vielä tatuointeja, jalkkispaita ja punakaksi palanut iho, niin saamme perus-brittilomailijan prototyypin :D

Musta tuollainen siili-look on ainoa fiksu miehellä täyskaljun lisäksi. Kaikki muut hiustyylit on jotenkin noloja ja juntteja mun makuun.Varsinkin sellaiset "muotoillut kampaukset".
Et makuja on monia.=)

[QUOTE="vieras";26117565]Jep, tyttöystävä sitten kokoa 42 ahtautuneena koon 36 toppiin ja farkkuihin :D[/QUOTE]
Tai vaihtoehtoisesti pikkumustaan kokoa 36 sekä Adidaksen lenkkareihin :D, korvissa järjettömän suuret korvikset.

Verskatakki, ns. sporttishortsit ja korkkarit on myös aina toimiva vaihtoehto kun viihteelle mennään.

Yhteistyössä