Miksi suomalaiset naiset pukeutuvat niin rumasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muksuilta kiellettäköön college-housut koulussa ja farkut/siistit housut tilalle.
Olen aina kannattanut koulupukujen käyttöä. Ensinnäkin koulupuvut ovat siistejä ja opettavat siten lapset pukeutumaan siististi. Toiseksi ne ehkäisevät kilpavarustelua ja kiusaamista kun kaikilla on samanlaiset vaatteet. Kolmanneksi ne ovat edulliset koska niitä valmistetaan niin valtavasti. Hankinnat voidaan kilpailuttaa. Köyhien perheiden kohdalla stardardihintaiset koulupuvut olisi helppo huomioida esim. toimeentulotuessa. On todella harmi ettei Suomessa ole koulupukuja käytössä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumatta:geek:
Ihana idea. Tynnyripäivä. :love: Pari muttaa.
-sä et mahtuis mun kans samaan tynnyriin ja mä runnoisin sun hennot linnunluut
-siispä kilisteltäis lasillinen jonkun vuorineuvoksen kellarin punaviinit/valkoviinitynnyrin äärellä
-kosken rannalle tulis joku palstaharmaa valittamaan "tyhjät tynnyrit kolisee eniten"

Nansolaisen vastaisku: on naurettavaa, että suomalaiset naiset ja miehet on jatkuvasti niinku urheilemaan menossa tai sieltä tulossa.

Sitäpaitti mulla ei oo nykysin kuin ehkä 1 Nanso.
Mehän ollaan tunnetusti urheiluhullua kansaa - jo nuoresta pitäen:

Uskokaa tai älkää mutta
MÄ TIEDÄN TOLLASIA LÄTKÄMUTSEJA!

Yritin löytää juutuupista vanhaa sketsiä missä pullea mies oli suomiverkkareissa, mutta en löytänyt, hö!

Viimeksi muokattu:
Lähinnä se kynitty tukka on ongelma. Suomessa on kiellettyä olla naisellinen tietyn iän jälkeen. Tai siis naiset määrittelevät sen naisellisuuden eri tavalla eikä miehillä ole asiaan sanomista. Naiset kritisoivat kanssasiskojaan, jos näillä on pitkä tukka kuten nuorella naisella. Menopaussin tuloon on hyvä valmistautua jo 20 vuotta etukäteen habitusta muokkaamalla.
Mä tykkään olla naisellinen. Oon 50v. ja mulla on lapaluihin asti ulottuva tukka. Käytän kivan näköisiä vaatteita.

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Ihana idea. Tynnyripäivä. Pari muttaa.
-siispä kilisteltäis lasillinen jonkun vuorineuvoksen kellarin punaviinit/valkoviinitynnyrin äärellä
-kosken rannalle tulis joku palstaharmaa valittamaan "tyhjät tynnyrit kolisee eniten"
Mahutaan mahutaan, mä istun sun syliin vaikka!
Nyt et kuule yhtään yritä laistaa tätä mahtavaa kokemusta!

• Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
Kesällä homssutätien lookiin kuuluu linttaan astutut ballerinat tai crocsit, valkoiset caprit joista kuultaa alkkarit läpi, ja hihaton toppi jonka alta pilkistää virttyneiden rintaliivien olkaimet.

Tähän lisään vielä.
Siiderivalas;
ylipainoa, lyhyet hiukset.. no ehkä juuri se kynitty malli takaraivolla joko mustat tai blondit, rusketusta iholla ja paksu ketju kaulalla korostaen sitä kaulan siroutta ja ranteissa ketju myös joka sormessa pitää olla isoja sormuksia. Kovalla bassoäänellä kähisijöitä ja tupruttavat tupakkaa.

Tähän lisään vielä.
Siiderivalas;
ylipainoa, lyhyet hiukset.. no ehkä juuri se kynitty malli takaraivolla joko mustat tai blondit, rusketusta iholla ja paksu ketju kaulalla korostaen sitä kaulan siroutta ja ranteissa ketju myös joka sormessa pitää olla isoja sormuksia. Kovalla bassoäänellä kähisijöitä ja tupruttavat tupakkaa.
Mulla on muuten aamusin aina käheä puheääni, vaikka en polta tupakkaa....enkä piippua tai sikaria....korkeintaan päreeni aina sillon tällön.

Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumatta
Ihana idea. Tynnyripäivä. :love: Pari muttaa.
Mahutaan mahutaan, mä istun sun syliin vaikka!
Nyt et kuule yhtään yritä laistaa tätä mahtavaa kokemusta!
Elätkö tynnyrissä?
Ehkä meidän pitäisi pukeutua tynnyreihin kun sai heti noin kovan suosion.:unsure:

tenor.gif

Ehkä meidän pitäisi pukeutua tynnyreihin kun sai heti noin kovan suosion.
Kannatan ideaa!
Aattele miten vaikeeta ihmisten olis sen jälkeen arvostella kenenkään pukeutumisia...toki palstatrollit alottais ''Ellulla on niin kauhee tynnyri, sellanen harmaa ja tikkunen''.

Kannatan ideaa!
Aattele miten vaikeeta ihmisten olis sen jälkeen arvostella kenenkään pukeutumisia...toki palstatrollit alottais ''Ellulla on niin kauhee tynnyri, sellanen harmaa ja tikkunen''.
Mun tiukkaa ja reikäistä=liian paljastavaa tynnyriä varmaan kans arvosteltaisi törkeästi!:confused:

Tähän lisään vielä.
Siiderivalas;
Kannattaisko sun vaihtaa lähibaaria?

Mun tiukkaa ja reikäistä=liian paljastavaa tynnyriä varmaan kans arvosteltaisi törkeästi!
No mä vähän luulen, että täällä on sellasia miehiä jotka jaksais vaan kehua ja kuolata sun timmisti reikäsen tynnyrin perään :love:
Sitte toinen ryhmä olis ne kateelliset harmaat jotka pupattais koko ajan harmaina ''On kyllä kamalan näkönen se Lissun takareikä siinä tynnyrissä, kukakohan senkin on jyystänyt niin suureks??'':X3:

• Haha
Reactions: Lispetti
En ensin ymmärtänyt tuota hemulimekkoa, mutta on varmaan sellainen mitä työkaveri käyttää iso väljä isokukkainen/raitainen tunikamekko legginsien kanssa.

Itsellä on pitkät hiukset, meikkiä on tällä hetkellä kasvoilla, käytän töissä ja jos lähden ulos. Mielellään olen ilman.
Tuulipukua ei ole. Mietin myös, että onko se nykyisin sellainen halventava yleissana tuulipukukansa -> ja käytetään kaikista ihmisten käyttämistä ulkoasuista, rennoista oloasuista.

Nuorena tuli käytettyä korkokenkiä, jalat ei oikein kestä enää kuin hädin tuskin yhden illan ja silloinkin melko kohtuulliset korot oltava. Nuorempana tuli tälläydyttyä enemmän, nyt se aika menee muuhun. Toki sitä aikaa olisi, pitäisi vaan tehdä valintoja enemmän itseensä ja toki sitä on nyt tullut tehtyä mm kasvojen hoidon/voiteiden ym muodossa ainakin. Vaatteet valitsen ikääni vastaavaksi en liian mielestäni liian nuorekkaasti enkä halua mummoutua liian aikaisin.
Mielestäni esim. Susanna Penttilä menee seksikkyyden ja nuoruuden tavoittelussaan ehkä hieman liian pitkälle, photoshoppaa sitä naamaansa niin kovin instagramin kuviinsa.