Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumattaAistin ilmassa pienoista mun tynnyriin pakottamista...hmm....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumattaAistin ilmassa pienoista mun tynnyriin pakottamista...hmm....
Olen aina kannattanut koulupukujen käyttöä. Ensinnäkin koulupuvut ovat siistejä ja opettavat siten lapset pukeutumaan siististi. Toiseksi ne ehkäisevät kilpavarustelua ja kiusaamista kun kaikilla on samanlaiset vaatteet. Kolmanneksi ne ovat edulliset koska niitä valmistetaan niin valtavasti. Hankinnat voidaan kilpailuttaa. Köyhien perheiden kohdalla stardardihintaiset koulupuvut olisi helppo huomioida esim. toimeentulotuessa. On todella harmi ettei Suomessa ole koulupukuja käytössä.Muksuilta kiellettäköön college-housut koulussa ja farkut/siistit housut tilalle.
Ton ku laittasit päälle ja meikkaisit silmät vähän vinoiksi niin m1es ois käsittelemässä sun käsiteltyä römps...Kyl mä näyttäisin hyvältä tossa:
tunikat nanso Nanso Lempivaate | Tunikat, Mekko, Design - stores2021.ru
tunikat nanso Nanso Lempivaate | Tunikat, Mekko, Designwww.stores2021.ru
Mitä pieruverkkareita valmistetaan Suomessa?
Juu juuToi lihavuus on kyllä ihan tilastofakta.
Ihana idea. Tynnyripäivä.Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumatta![]()
Mehän ollaan tunnetusti urheiluhullua kansaa - jo nuoresta pitäen:Nansolaisen vastaisku: on naurettavaa, että suomalaiset naiset ja miehet on jatkuvasti niinku urheilemaan menossa tai sieltä tulossa.
Sitäpaitti mulla ei oo nykysin kuin ehkä 1 Nanso.
Mä tykkään olla naisellinen. Oon 50v. ja mulla on lapaluihin asti ulottuva tukka. Käytän kivan näköisiä vaatteita.Lähinnä se kynitty tukka on ongelma. Suomessa on kiellettyä olla naisellinen tietyn iän jälkeen. Tai siis naiset määrittelevät sen naisellisuuden eri tavalla eikä miehillä ole asiaan sanomista. Naiset kritisoivat kanssasiskojaan, jos näillä on pitkä tukka kuten nuorella naisella. Menopaussin tuloon on hyvä valmistautua jo 20 vuotta etukäteen habitusta muokkaamalla.
Mahutaan mahutaan, mä istun sun syliin vaikka!Ihana idea. Tynnyripäivä. Pari muttaa.
-sä et mahtuis mun kans samaan tynnyriin ja mä runnoisin sun hennot linnunluut
-siispä kilisteltäis lasillinen jonkun vuorineuvoksen kellarin punaviinit/valkoviinitynnyrin äärellä
-kosken rannalle tulis joku palstaharmaa valittamaan "tyhjät tynnyrit kolisee eniten"
Kesällä homssutätien lookiin kuuluu linttaan astutut ballerinat tai crocsit, valkoiset caprit joista kuultaa alkkarit läpi, ja hihaton toppi jonka alta pilkistää virttyneiden rintaliivien olkaimet.
Mulla on muuten aamusin aina käheä puheääni, vaikka en polta tupakkaa....enkä piippua tai sikaria....korkeintaan päreeni aina sillon tällön.Tähän lisään vielä.
Siiderivalas;
ylipainoa, lyhyet hiukset.. no ehkä juuri se kynitty malli takaraivolla joko mustat tai blondit, rusketusta iholla ja paksu ketju kaulalla korostaen sitä kaulan siroutta ja ranteissa ketju myös joka sormessa pitää olla isoja sormuksia. Kovalla bassoäänellä kähisijöitä ja tupruttavat tupakkaa.
Mennään yhessä tynnyriin ja lasketaan siinä imatran koski, katotaan kumpi pystyy olemaan kauemmin kirkumatta
Ihana idea. Tynnyripäivä.Pari muttaa.
-sä et mahtuis mun kans samaan tynnyriin ja mä runnoisin sun hennot linnunluut
-siispä kilisteltäis lasillinen jonkun vuorineuvoksen kellarin punaviinit/valkoviinitynnyrin äärellä
-kosken rannalle tulis joku palstaharmaa valittamaan "tyhjät tynnyrit kolisee eniten"
Mahutaan mahutaan, mä istun sun syliin vaikka!
Nyt et kuule yhtään yritä laistaa tätä mahtavaa kokemusta!
Ehkä meidän pitäisi pukeutua tynnyreihin kun sai heti noin kovan suosion.Elätkö tynnyrissä?
Mullakin on äänen käheyttä, etenkin aamuisin, refluksitaudin takia.Mulla on muuten aamusin aina käheä puheääni, vaikka en polta tupakkaa....enkä piippua tai sikaria....korkeintaan päreeni aina sillon tällön.
Kannatan ideaa!Ehkä meidän pitäisi pukeutua tynnyreihin kun sai heti noin kovan suosion.
Mulla toi käheys johtuu vaan aamuväsymyksestä...menee ohi kun on kunnolla herännyt.Mullakin on äänen käheyttä, etenkin aamuisin, refluksitaudin takia.
Mun tiukkaa ja reikäistä=liian paljastavaa tynnyriä varmaan kans arvosteltaisi törkeästi!Kannatan ideaa!
Aattele miten vaikeeta ihmisten olis sen jälkeen arvostella kenenkään pukeutumisia...toki palstatrollit alottais ''Ellulla on niin kauhee tynnyri, sellanen harmaa ja tikkunen''.
Mä kylven tynnyrissä.Elätkö tynnyrissä?
Kannattaisko sun vaihtaa lähibaaria?Tähän lisään vielä.
Siiderivalas;
ylipainoa, lyhyet hiukset.. no ehkä juuri se kynitty malli takaraivolla joko mustat tai blondit, rusketusta iholla ja paksu ketju kaulalla korostaen sitä kaulan siroutta ja ranteissa ketju myös joka sormessa pitää olla isoja sormuksia. Kovalla bassoäänellä kähisijöitä ja tupruttavat tupakkaa.
Mä liimaisin mun tynnyriin tarroja. Kuvia keltasista kylpyankoista.Mun tiukkaa ja reikäistä=liian paljastavaa tynnyriä varmaan kans arvosteltaisi törkeästi!
Mä tykkään olla naisellinen. Oon 50v. ja mulla on lapaluihin asti ulottuva tukka. Käytän kivan näköisiä vaatteita.
No mä vähän luulen, että täällä on sellasia miehiä jotka jaksais vaan kehua ja kuolata sun timmisti reikäsen tynnyrin peräänMun tiukkaa ja reikäistä=liian paljastavaa tynnyriä varmaan kans arvosteltaisi törkeästi!
Kannattaisko sun vaihtaa lähibaaria?