Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Geenit määrittelee paljon mutta asiaa voi edistää meikeillä ja vaikkapa naisellisia vaatteilla ja korkokengillä. Näitä ei kuitenkaan Suomessa käytetä jostain syystä. Muualla Euroopassa standardi.
Jos etsii mallivartaloista niin helpoiten löytyy itärajan takaa Venäjältä tai Baltiassa.
Jos virolaiset ja venäläiset on niin upeita, niin miksi ihmeessä menevät suomalaisten miesten kanssa naimisiin? Nää kaikki naisista valittajat on järjestään jotain rään valuttaja nössösetiä.Ilmankos suomalaiset miehet menevät naimisiin virolaisten ja venäläisten naisten kanssa.
Jos virolaiset ja venäläiset on niin upeita, niin miksi ihmeessä menevät suomalaisten miesten kanssa naimisiin? Nää kaikki naisista valittajat on järjestään jotain rään valuttaja nössösetiä.
Miksi naiset eivät pysy ikuisesti parikymppisinä?
Jos virolaiset ja venäläiset on niin upeita, niin miksi ihmeessä menevät suomalaisten miesten kanssa naimisiin? Nää kaikki naisista valittajat on järjestään jotain rään valuttaja nössösetiä.
Jos mua tarkoitat, olen 152 senttinen. Eikä se haittaa koska mulla on hyvät mittasuhteet, en ole lyhyt, vaan pieni. Enkä näytä lapselta, lapsethan ovat usein paljon minua suurempia.
Eikä minua haittaa se, jos joku luulee lapseksi, luulenhan minäkin joitain miehiä naisiksi kun joillain on niin isot tissit ja naismaiset jutut.
Sit taas mun mielestä jos missikisoista löytyy mun näköisiä naisia, niin pidän niitä kaikkein kauneimpina