Miksi suomalaiset naiset eivät ole yhtä kauniita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta nuo latinat ovat todella kauniita, mutta kieltämättä repesin kunnolla kun isäni kuvaili tuontyyppistä vartaloa sanoilla pyylevä ja lyhyenläntä. Tykkäsi kuulemma enemmän pitkistä ja hoikista suomalaisvartaloista.

Jaa muutenko olisi samaa tasoa. Eppäilen....

QUOTE="vierailijaluuppi, post: 30941685"]JA miksi suomalaiset miehet on niin köyhiä ettei ne voi tarjota vaimoilleen noita samoja kauneusleikkauksia mitä nuo Etelä-Amerinkan missit ja mallit läpi käy jo ennen täyttä ikää). Pitäis olla jokaisen isän velvollisuus huolehtia etä tytär on korjanut itsensä ennen 20 ikävutotta sellaiseen kuntoon että kehtaa kattella. PISTE[/QUOTE]

Geenit määrittelee paljon mutta asiaa voi edistää meikeillä ja vaikkapa naisellisia vaatteilla ja korkokengillä. Näitä ei kuitenkaan Suomessa käytetä jostain syystä. Muualla Euroopassa standardi.

Jos etsii mallivartaloista niin helpoiten löytyy itärajan takaa Venäjältä tai Baltiassa.

Geenit määrittelee paljon mutta asiaa voi edistää meikeillä ja vaikkapa naisellisia vaatteilla ja korkokengillä. Näitä ei kuitenkaan Suomessa käytetä jostain syystä. Muualla Euroopassa standardi.

Jos etsii mallivartaloista niin helpoiten löytyy itärajan takaa Venäjältä tai Baltiassa.

Ilmankos suomalaiset miehet menevät naimisiin virolaisten ja venäläisten naisten kanssa.

Jos mua tarkoitat, olen 152 senttinen. Eikä se haittaa koska mulla on hyvät mittasuhteet, en ole lyhyt, vaan pieni. Enkä näytä lapselta, lapsethan ovat usein paljon minua suurempia.

Eikä minua haittaa se, jos joku luulee lapseksi, luulenhan minäkin joitain miehiä naisiksi kun joillain on niin isot tissit ja naismaiset jutut.

Erinomainen vastaus, pituutta 149, paino sopiva ja oikein sopusuhtainen. Minuakin suurempia useimmat lapset ja omani jo huihai, ei haittaa. Iso eko korvaa asian ja auktoriteetti lapsiin ja aikuisiinkin.

Niin, miksi hevonen on hevonen ja lehmä lehmä. Ikuisuuskysymyksiä. Jos joku sattuu olemaan niin tyhmä että pyörittelee tuollaisia mielessään.

Jokainen on sen näköinen miksi on syntynyt, geeniensä summa. Muokkausten, meikkausten, ja leikkausten jälkeen toki vähän erinäköisiä, joskus paljonkin.

Kuka on niin tyhmä että tällaista ihmettelee?

Kuka nyt googlettaa joitain missikuvia? Kai nyt joka maasta missit on tavallista nätimpiä. Mä voisin antaa pitkän listan kauniista suomalaisista misseistä.

Kyllä latinoissa sit on katukuvassa niitä lyhyitä ja tanakoita naisia jotka puskee karvaa joka kohdasta.

• Tykkää
Reactions: Peyote
Sit taas mun mielestä jos missikisoista löytyy mun näköisiä naisia, niin pidän niitä kaikkein kauneimpina :) Vaaleat hiukset, hyvänmuotoiset siniset silmät oikeassa kohdassa, hyvänmuotoinen nenä ja sekin juuri oikealla kohdalla. Hymy kaunis, kasvot soikeat.

Joskus joku valioyksilö noista latinomisseistä saattaa olla kasvojensa mittasuhteilta samanoloinen, niin ehkä pidän häntä juuri ja juuri kauniina, mutta tummat hiukset ja silmien väri pilaa kokonaisuuden.

Että silleen.

Yhteistyössä