miksi suihkusta ei tule vettä? tietäiskö kukaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
kun laittaa täysille tulee hetken täysillä..sit hiljalleen loppuu ja lopuksi vaan tiputtelee ja sit loppuu...olen nyt muutamia kertoja päästänyt vettä täysillä ja lämpimimmällä..tähän aikaan en kyllä rupea soittelemaan mtn putkimiehiä/sähkömiehiä..tulis aika kalliiks..ei se millään aamuun jaksais oottaa? jos pitkin iltaa vaan päästelen vettä..niin voinko välttyä putken poksahdukselta?

Onko sillä merkitystä yritätkö laskea kylmää vai kuumaa vettä? Hanassa voisi olla joku ongelma kuitenkin.

Jos jäätymistä yrittää estään, niin veden juoksutus on hyvä keino.

Siis suihkulle asti tulee ainakin kylmää vettä, joten kylmävesiputki ei ole jäässä. Tuleeko ollenkaan lämmintä vettä? Jos tulee niin putket ei ole jäässä vaan suihkun sekottaja on rikki.

hra majuri, ihan hetken tulee lämmintä ja kuumaa vettä..siis muutaman sekunnin ajan kunnes loppuu kokonaan vedentulo.. kuka sen suihkun sekottajan korjaa? putkimies? uusi suihku ostettava? ei yksinäinen nainen tämmösii osaa :(

hra majuri, ihan hetken tulee lämmintä ja kuumaa vettä..siis muutaman sekunnin ajan kunnes loppuu kokonaan vedentulo.. kuka sen suihkun sekottajan korjaa? putkimies? uusi suihku ostettava? ei yksinäinen nainen tämmösii osaa :(

Putkimies vaihtaa sen uuteen, korjaus maksaisi lähes saman kuin uusi sekoittaja.

uskallanko nyt mennä nukkumaan, ettei tarvi pelätä että putki halkee? että se nyt ei oo jäässä vaan mahdollisesti sekoittaja rikki? eli huomenna soittoa putkimiehelle..pitääköhän mun itse käydä ostamassa uusi suihku/sekoittaja..vai hoitaako putkimies sen mun puolesta :D

uskallanko nyt mennä nukkumaan, ettei tarvi pelätä että putki halkee? että se nyt ei oo jäässä vaan mahdollisesti sekoittaja rikki? eli huomenna soittoa putkimiehelle..pitääköhän mun itse käydä ostamassa uusi suihku/sekoittaja..vai hoitaako putkimies sen mun puolesta :D

Voit huoleti nukkua ja soittaessasi putkimiehelle voitte sopia miten uusi hommataan. Kyllä putkimies sen saisi halvemmalla kuin sinä, sillä ne saa tukusta alennuksia. Tosin voihan olla vain niin, että sekoittajan sisuskalut on vain roskia täynnä ja puhdistus riittäisi, mutta tämä on vain arvailua.

Kiitos Herra Majuri! :) Olen hyvin,hyvin kiitollinen!

Tuolta voit tutkia hanojen ja sekoittajien rakennetta ja huoltoa jos kiinnostaa. Tosin ne työt kannattaa jättää amattimiehille.

http://www.oras.com/fi/Documents/Hana_huolto.pdf

Yhteistyössä