Miksi soneran sim kortti ei käy sony ericsoniin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumma juttu

Vieras
ostin kytkypuhelimen Sony Ericson kera elisan liittymän yli 2v sitten (2kk viel kytkuaviossa). mulla on myös soneran liittymä toisessa puhelimessa (Samsung), nyt tää toinen Samsung puhelin meni rikki ja koitin laittaa tuota soneran sim korttia kytkypuhelimeen, muttei puhelin tunnista moista korttia :O

Mikä vikana?

en ole pin koodia unohtanu

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kun se puhelin ei toimi kun sen Elisan liittymän kanssa, jos on kerran kytky.

kun olen kytkuavioliiton kärsiny, niin pitääkö mun kännyliikkeeseen mennä tuon kykyn kanssa jotta saan muun kortin toimimaan ?

Alkuperäinen kirjoittaja kumma juttu:
No kun se puhelin ei toimi kun sen Elisan liittymän kanssa, jos on kerran kytky.

kun olen kytkuavioliiton kärsiny, niin pitääkö mun kännyliikkeeseen mennä tuon kykyn kanssa jotta saan muun kortin toimimaan ?

eikun soitat sinne elisaan niin ne lähettää sulle purkukoodin postissa,tai näin ainakin soneralla oli

Alkuperäinen kirjoittaja kumma juttu:

pitää.siellä purkavat lukituksen.

Yhteistyössä