Miksi sisarusten täytyy olla tekemisissä keskenään aikuisena?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
vieras
No ei kai täydy jos ei toimeen tule. Mut onse kivaa jos tulee toimeen. On ystävä joka on kulkenut vierellä kauan, tietää taustat jne. Tietää mitä sille voi kertoa ja mitä voi odottaa. Mä tulen tosi hyvin toimeen siskon kanssa, nähdään viikottain ja puretaan kotiäitiyden paineita samalla kun lapset leikkii keskenään.
 
Mä en ainakaan ole kovin sukurakas. Vanhempiani näen mutta serkkujani, tätejäni ja isovanhempiani ehkä kerran vuodessa jopa harvemminkin. Asutaan melkein kaikki samassa pienessä kaupungissa.

Veljeni kanssa olen tekemisissä tosi vähän. Ollaan erilaisia ihmisiä ja meillä on erilaiset elämäntilanteet.
 
Jaa. En mä oo. 10 sisarusta ja niistä yhden kanssa olen viikottain tekemisissä. Yhtä olen nähnyt viimeeksi kaksi vuotta sitten ja sen jälkeen ei oo kertaakaan puhuttu puhelimessa, mesetetty tai vastaavaa. Muut menee sitten johonkin noiden ääripäiden väliin.
 
Mä oon ainakin katkassut välit yli 2v sitten yhteen veljeeni. Ihan syystä, yritti tappaa mut ja teki muitakin rumia asioita mulle :( Tiedän etten ikinä tule antamaan hänelle anteeksi enkä tule pitämään häneen minkaanlaista yhteyttä enkä halua häntä ikinä nähdä (jään pois kaikista sukujuhlista yms).
 
Ei kai.

Mutta toimeen pitää tulla, jo ihan pelkästään sen takia, että sinä päivänä kun se viimeinenkin elossa oleva vamhempi jättää maalisen tomumajansa pitää pystyä sopimaan jatkojärjestelyistä sun muista asioista.

 

Yhteistyössä