Miksi sinulla ei ole lapsia, ketju 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei!

Avasin toisen ketjun niille, jotka haluavat kertoa avoimesti, miksi heillä ei ole lapsia.

Siinä ekassa voi sitten "keskustella" siitä, että kuka on tilivelvollinen ja kuka ei.

Minulla on lapsia, mutta pitkään en halunnut niitä, koska en uskonyt olevani hyvä äidiksi. No kaipa mä sitten ihan ok oon... Aika moni kaverini on sanonut samaa, ettei usko olevansa sopiva äidiksi.

En halunnut aluksi siksi, että kaikki se puhe synnytyskivuista sai mut uskomaan, etten pysty siihen. Loppujen lopuksi mulla on nyt kolme lasta ja eihän se nyt niin paljon sattunut! :D

Vanhemmuus kestää koko elämän eikä lopu johonkin maagiseen 18 vuoden ikään. En halunnut lapsia mutta kaksi on ja kolmannesta tein abortin, jonka jälkeen sterilisaatio. Lapset aikuisia mutta vanhemmuus on olemassa se on vain muuttanut muotoaan.

Se tutki kato aina kaikki takin taskut. Ja rintaliivit ja kaikki.

Se menee liiallisuuksiin.

Eli luottamuspula.

Se on luonteessa. Semmonen jatkuva epäileminen. Epänormaalia.

Terv: exä

Olen jo liian vanha. Olen liian huonossa asemassa, että voisin tarjota lapselle hyvän kasvuympäristön. En luota itseeni kasvattajana. Ja tärkeimpänä: kukaan ei halua tehdä lapsia kanssani.

Enpä vain ole koskaan halunnut lapsia. En tee mitään muutakaan mitä en halua tehdä (eikä ole pakko, kuten esim. maksaa veroja) - en hanki koiraa, en kokeile mäkihyppyä, en hakkaa kättäni irti, en muuta Siperiaan.

Yhteistyössä