Miksi se on huutonet myyjille niin vaikeata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Ottaa seurantatunnus ylös ja lähettää se ostajalle.Sitten kun paketti "kadonnut"Niin kauhea show etsimisessä ja soittelua postiin.
En ymmärrä miksi se on niin vaikeaa.

Sen seuratatunnushan jää automaattisesti myyjälle kun vie paketin postiin, myyjä saa pakettikortista toisenosan itselleen jossa seurantakoodi.

Huutopaketissa näkee ostaja paketin kulun kun katsoo kohteen alas ja klikkaa linkkiä

Eihän myyjä voi unohtaa koodia sillä jos unohtaa sitä pakettikorttia ei ole olemassakkaan. Ja ei voi tehdä katoamis-ilmoa kun siihen tarvitsee sen pakettikortin jonka myyjä on saanut kun on vienyt paketin postiin.

No täytyy sanoa, ettei mulle ole tullut edes mieleen ottaa sitä tunnusta ylös ja lähettää ostajalle. Postilaput jää jonnekin laukun pohjalle... En kyllä enää aktiivisesti edes myy mitään.

[QUOTE="vieras";24835862]Eihän myyjä voi unohtaa koodia sillä jos unohtaa sitä pakettikorttia ei ole olemassakkaan. Ja ei voi tehdä katoamis-ilmoa kun siihen tarvitsee sen pakettikortin jonka myyjä on saanut kun on vienyt paketin postiin.[/QUOTE]

No myyjä väittää nyt että on tehnyt katoamisilmoituksen postiin.Seurantatunnusta oon pyytänyt ja kysynyt onko sitä mutta ei ole siihen vastannut.

No täytyy sanoa, ettei mulle ole tullut edes mieleen ottaa sitä tunnusta ylös ja lähettää ostajalle. Postilaput jää jonnekin laukun pohjalle... En kyllä enää aktiivisesti edes myy mitään.
Kannattaisi säilyttää siihen asti kun paketti on perillä varmasti.Ja minä ostajana kysyin sitä koodia enkä saanut kun kummatkin "unohti"
Ja nyt toinen paketti kadonnut.

Aika vaikee myyjän osoittaa postille että on postittanut jos ei ole pakettikorttia eikä kuittia. Saatikka ostajalle uskotella että postittanut olen..

Eihän myyjä voi mitenkään todistaa ilman kuitteja että paketti ois postitettu.

No mä kyllä aina myydessäni pistän meilin ostajalle, jossa ilmoitan et paketti on nyt matkalla ja lähetystunnus on se ja se. Mun mielestä tää on vaan reilua ja kohtuullista ostajaa kohtaan...

[quote="vieras";24835923]laita negaa ja oletko kattonut palautteet onko muita negoja esim. Samaisesta asiasta[/quote]

kaikki on positiivisia ei yhtään negaa ja oon laittanu negaaaaa

Yhteistyössä