Miksi se niin kovasti nyt minua pelottaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suvun virallinen murehtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suvun virallinen murehtija

Vieras
...Siis tämä tälläkin palstalla joskus puheeksi tullut parvorokko! En ole raskaana, yritys on päällä kokoajan. Tärppiä odotellaan ;0)

Edellisissä raskauksissa en ole korvaani lotkauttanut koko parvorokolle. Tietoinen olen siitä ollut, mutta vain tyyliin "parvorokko on riski raskaana oleville". Siis ei ole hajuakaan, olenko sitä joskus lapsena sairastanut. Perheessä on jo isompiakin lapsia (koululaisia ja kerholainen). Mietityttää kovasti se, että jos tässä Luoja suo meille masuasukin - miten hysteeriseksi tämä pelko tätä virusta kohtaan mulla menee. Se kun tarttuu kuulemma niin helposti.

Onko tietoa, että missä päin Suomea nyt on ollut parvorokkoa?

Hmm, joo ihan tyhmää etukäteen tällalailla murehtia... Tulis nyt edes se "tärppi" ensin ;0)

Kannattais mennä varmaan yksinkertaiseen laboratoriokokeeseen, pyydä lähete vaikka tk-lääkäriltä ihan oman mielenrauhan takia, tai käy yksityisellä. Siellä ne sitten kertoo, löytyykö sinusta vanhoja vasta-aineita eli oletko sairastanut vai et. Jos olet, niin käsittääkseni on tosi harvinaista että se tarttuisi uudelleen.

Yhteistyössä