Miksi se koop

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
muka on sympaattinen kaikkien mielestä?

Minusta vaikutti erittäin laskelmoivalta tyypiltä. tämänpäiväisen perusteella.

Yritti onkia pisteitä kertomalla että on sinkku, ja toiset on sitoutuneita, yritti onkia pisteitä mustamaalaamalla muita "anna on ihana, mutta... "

Yritti onkia pisteitä esittämällä onnetonta pikkupoikaa jolla suomenkieli hakusessa "hurmari", "en tiedä edes mitä tarkoittaa",

yritti onkia pisteitä esittämällä perussuomalaista miestä, joka ei tanssiin taivu.
äh, vaikutti minusta kylmältä ja laskelmoivalta.
laulaa biisejä, joilla saa tanttojen pisteet, kun toiset kaikki kilpailee samoista nuorten pisteistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä pahoin pelkään, että tässä kisassa ei tantat äänestä :)

joo, siis tanttojen ja tanttamusiikista pitävien äänet. jos muut kilpailijat kilpailevat keskenään ja yksi laulaa tanttamusaa, niin...

arvasin kyllä että pääsee jatkoon. Ei esim. mun mies kehtaisi äänestää tyttöä tai sitä kiharapääpoikaa. Ei olisi hänelle tarpeeksi miesmäinen teko äänestää niitä.

arvasin kyllä että pääsee jatkoon. Ei esim. mun mies kehtaisi äänestää tyttöä tai sitä kiharapääpoikaa. Ei olisi hänelle tarpeeksi miesmäinen teko äänestää niitä.

Luuleeko se, että kaikkien on pakko äänestää? :)

Alkuperäinen kirjoittaja epäilee:
Miksi aina finaalissa on nais- ja miesartisti? Pistää vähän epäilyttämään kuinka aitoja nuo äänestystulokset oikeesti on.

Ihmeellisempää se olisi jos siellä olisi kaksi samaa sukupuolta olevaa. Erilaiset esiintyjät vain miellyttävät erilaisia äänestäjiä.

Luuleeko se, että kaikkien on pakko äänestää? :)

ei luule, eikä äänestänyt ketään. Mutta jos olisi sitä tyyppiä, joka äänestää. Ei kehtaisi sanoa, että tykkää siitä tytön laulusta tai sen nuoren kiharapääpojan. ja veikkaan että mieheni on perusmies.

ja lisäksi koop vetoaa vanhempiin naisiin.

naisethan eivät äänestä naista, vaikka laulaisi miten hyvin. Tantat kadehtivat kaunista naista. joten äänestäjiä jää eniten tuollaiselle koop-tyypille.
eli arvasin että pääsee jatkoon.
Mietin vain mistä johtuu kun häntä kehuttiin sympaattiseksi. Noin laskelmoivaa ihmistä harvoin näkee.

muka on sympaattinen kaikkien mielestä?

Minusta vaikutti erittäin laskelmoivalta tyypiltä. tämänpäiväisen perusteella.

Yritti onkia pisteitä kertomalla että on sinkku, ja toiset on sitoutuneita, yritti onkia pisteitä mustamaalaamalla muita "anna on ihana, mutta... "

Yritti onkia pisteitä esittämällä onnetonta pikkupoikaa jolla suomenkieli hakusessa "hurmari", "en tiedä edes mitä tarkoittaa",

yritti onkia pisteitä esittämällä perussuomalaista miestä, joka ei tanssiin taivu.
äh, vaikutti minusta kylmältä ja laskelmoivalta.
laulaa biisejä, joilla saa tanttojen pisteet, kun toiset kaikki kilpailee samoista nuorten pisteistä.

Täysi peesi tähän, hienosti kiteytit minun ajatukseni kyseisestä tyypistä

:flower:

suomalainen perusmies pelkää sen verran paljon olevansa homo tai pelle, että ei äänestä sitä peteä, nuorta poikaa.

eli äänestäjiä jää sille koopille. vain rohkea mies äänestäisi peteä tai annaa.

joten oli arvattavaa että suomalaisten tyhmä pelokas kansa ei äänestä aitoja valmiita taiteilijoita.
mietin vain mistä se "sympaattisuus" koopille tippui. Koska toiset oli kivan ja reilun tuntoisia. avoimia, luonnollisia.
koop oli täysin laskelmoiva toisia mustamaalaava heppu.

Mä mietein ihan samaa siinä kohtaan kun rupes kertomaan seurustelusuhteestaan että sinkku sun muuta että toivois löytävän kisan jälkeen jonkun mimmin,ihan selvästi yritti vaikuttaa ääniin.Ja Annakin on sanonut että eihän voi voittaa mitenkään kaikkien naisten ääniä.Mutta toisaalta onko sillä merkitystä 1-vai 2-sija,molemmat saavat levytyssopimuksen ja sitten nähdään kumpi menestyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Mä mietein ihan samaa siinä kohtaan kun rupes kertomaan seurustelusuhteestaan että sinkku sun muuta että toivois löytävän kisan jälkeen jonkun mimmin,ihan selvästi yritti vaikuttaa ääniin.Ja Annakin on sanonut että eihän voi voittaa mitenkään kaikkien naisten ääniä.Mutta toisaalta onko sillä merkitystä 1-vai 2-sija,molemmat saavat levytyssopimuksen ja sitten nähdään kumpi menestyy.

joo, ei mua haittaa vaikka itsestään kertoo. Mutta piti vielä varmuuden vuoksi mainita että "minä olen sitten ainoa sinkku". eli piti vielä muistuttaa kaikille että toiset eivät ole. Jotenkin niin.... ällö. Muistuttaa itserakasta jari sarasvuota. ällöttävä itserakas laskelmoiva rahanperässä juokseva tyyppi.

Niin,vaikea sanoa Koopin sympaattisuudesta näin telkkarin välityksellä mutta ihan sama tässä vaiheessa kun kaikki 3 saavat ihan varmasti levytysshopparin ja ainakin 2-3sij.saavat tehdä omanlaista musiikkia.Koopille ehkä sopiikin paremmin se voitto kuin Annalle koska tällöin Anna saa tehdä enempi omaa musaa.

ensinnäkin; noi on leikattuja pätkiä mitä ohjelmassa näytetään, ette siis nähneet kaikkea tuosta haastattelusta. Kyllä huomaa näistä ketjun kirjoittajista ettei ikää ole kertynyt kovinkaan paljon. Ko idoli-ehdokas on upea ääninen laulaja ja hänen sympaattinen olemuksensa vetoaa kisan AIKUISIIN katsojiin. Myös kappalevalinnat ovat meidän mieleen.
Pete on vielä keskenkasvuinen kloppi, tulee pikkulikoille oiva idoli, jolla joku takoo rahaa. Koopin keikoilla tulee olemaan kansanryntäys: Hänestä diggaavat niin miehet kuin naiset, kuten Jonekin eilen totesi. Laskelmoivaa hänestä ei saa millään, Anna kylläkin on sitä---

suomalainen perusmies pelkää sen verran paljon olevansa homo tai pelle, että ei äänestä sitä peteä, nuorta poikaa.

eli äänestäjiä jää sille koopille. vain rohkea mies äänestäisi peteä tai annaa.

joten oli arvattavaa että suomalaisten tyhmä pelokas kansa ei äänestä aitoja valmiita taiteilijoita.
mietin vain mistä se "sympaattisuus" koopille tippui. Koska toiset oli kivan ja reilun tuntoisia. avoimia, luonnollisia.
koop oli täysin laskelmoiva toisia mustamaalaava heppu.

Suomalaiset suurelta osin ovat sisukkaita, rohkeita ja ymmärtävät hyvän päälle! Ei sinne vihollista kohtaamaankaan lähdetty sotiin ihan heikolla itsetunnolla. Annettiin niille mitä kuuluu ja kuka käskee. Katkera pikkutipu tuossa vain visertää...

on se sitten kumma että pitää toisten mielipiteitä mollata jos ei osu oman kanssa yhteen?!
Joku tykkää isästä, toinen pojasta, mitä väliä sillä kellekkään?
Ja alkuperäiselle: Kun et tunne kyseistä henkilöä, niin et voi mennä sanomaan onko laskelmoiva tai symppis tai mitä vaan. Meillä kaikille on vain median antama kuva hänestä, kuten muistakin kisaajista. Voisit yllättyä kun pääsisit tekemisiin heidän kanssaan; vasta sitten voisi sanoa millaisia he ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
ensinnäkin; noi on leikattuja pätkiä mitä ohjelmassa näytetään, ette siis nähneet kaikkea tuosta haastattelusta. Kyllä huomaa näistä ketjun kirjoittajista ettei ikää ole kertynyt kovinkaan paljon. Ko idoli-ehdokas on upea ääninen laulaja ja hänen sympaattinen olemuksensa vetoaa kisan AIKUISIIN katsojiin. Myös kappalevalinnat ovat meidän mieleen.
Pete on vielä keskenkasvuinen kloppi, tulee pikkulikoille oiva idoli, jolla joku takoo rahaa. Koopin keikoilla tulee olemaan kansanryntäys: Hänestä diggaavat niin miehet kuin naiset, kuten Jonekin eilen totesi. Laskelmoivaa hänestä ei saa millään, Anna kylläkin on sitä---

Minä en arvosta pelkän iän perusteella ihmistä, enkä koon enkä sukupuolen. Minä kuuntelen ennakkoluulottomalla korvalla myös nuorta ja myös kaunista naista.

Monelle kelpaa vain vanhempi mies. Siksi me heitä valitsemme vaaleissakin. Tuleeko turvallinen olo?

Ja millä mallilla maailma makaa vanhojen miesten päättäessä asioista? Kohta ei voi kaupasta ostaa lapsille mitään, kun kaikki on vain myrrkkykemikaalia. Koko maapallo saastutettu ja ahneus ja itsekkyys on arvot.
Minä kerroin oman vaikutelmani koopista televisio-ohjelman perusteella. Niin kai toisetkin valitsevat suosikkinsa televisio-ohjleman perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
EIköhän se vastaile niihin kysymyksiin mitä sille esitetään, esim sinkkuasiassa.

Ei siltä kysytty mitään. Ei siltä kysytty annasta eikä petestä mitään. itse valitsi että korostaa että toisilla on kaverit.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon niin pettynyt, että se härötukka tippu. No, ihan sama, se kuitenkin myy eniten, joten. :xmas:

No sillähän on jo keikka Virgin Oiliin muistaakseni 27.12. Että sinällään taitaa olla aika sama, että voittiko koko Idolsin vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä oon niin pettynyt, että se härötukka tippu. No, ihan sama, se kuitenkin myy eniten, joten. :xmas:

No sillähän on jo keikka Virgin Oiliin muistaakseni 27.12. Että sinällään taitaa olla aika sama, että voittiko koko Idolsin vai ei...

Juu, niin on keikka tiedossa ja vielä ihan varteen otettavien artistien rinnalla. Sen lisäksi IS kertoo että neuvottelut SonyBGM:n kanssa alkavat jo ensiviikolla ja nauhaa hänestä on lähetetty ulkomaita myöten ja ovat tykänneet :)

Mun suuri sunnuntainen pettymys alkaa muuttua iloksi. Ihan sama miten Koopin ja Annan välillä käy.

Yhteistyössä