MIKSI SE JOTA KIUSATAAN, JOUTUU VAIHTAMAAN...........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maitovalas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maitovalas

Uusi jäsen
09.04.2009
3
0
1

Kysymys teille kaikille vanhemmille, MIKSI LAPSET KÄYTTÄVÄT HENKISTÄ VÄKIVALTAA JO TARHASSA, JA MYÖHEMMIN KOULUSSA.

MINULLA KOLME POIKAA , KAKSI JO TEINI-IKÄISTÄ MUTTA NUORIN VASTA 10v.

VIIMEISET KAKSI VUOTTA HÄNTÄ KIUSATTU HENKISESTI KOULUSSA, OPE EI KOSKAAN MITÄÄN OLE HUOMANNUT.

LOPPUTULOS, POIKANI JÄI LUOKALLE JA KÄY UUDESTAAN SAMAA LUOKKAA SIIS.
ITSETUNTO NOLLA, JA LUKUISIA LÄÄKÄRIKÄYNTEJÄ SIITÄ ET MIKÄ POIKAA VAIVAA, KUN KOULU EI MAISTU,

KOSKA NÄMÄ KIUSAAJAT JOUTUVAT EDESVASTUUSEEN, JA MILLOIN HEIDÄN VANHEMMAT SAAVAT TIETÄÄKKÄÄN SIITÄ MITEN MONEN LAPSEN ITSE-TUNTO ON MENNYT.......

KIRJ, MAITOVALAS

Sanoppa se. Minun siskoa ja hänen kaveria kiusattiin urakalla. Kuraattorin neuvo mun äidille oli et ollaan nyt hissuksiin, josko siskon kaveri vaihtais koulua ja sit mun sisko varmaan saiskin uusia kavereita.

No ehkä siksi että pahat muistot seuraa tutuissa ympyröissä koko ajan ja onko se sanottua että kiusaaminen vanhoissa ympyröissä sitten loppuu. vaikka kiusaaja laitettaisiin toiseen kouluun on kiusatun itsetunto niin nollassa että "kuvittelee" kaikkien edelleen tuijottavan ja kuiskuttelevan jne

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei tosta sun kirjotuksesta saa selvää..onko sulla lukihäiriö?mun mielestä kiusaajan pitäisi vaihtaa koulua

Hei, ei vielä ainakaan ole lukihäiriötä ja jos vaik on, niin
kyl kai kai tuli selväksi.
Ja kyllä, miksi pitäisi aina suojella sitä helkkarin kiusaajaa.

Nehän aina pääee helpommalla, kuin ei lapsi joka joutuu elämänsä pelkäämään, ja välttelemään erinäsiiä aisioita.

Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No ehkä siksi että pahat muistot seuraa tutuissa ympyröissä koko ajan ja onko se sanottua että kiusaaminen vanhoissa ympyröissä sitten loppuu. vaikka kiusaaja laitettaisiin toiseen kouluun on kiusatun itsetunto niin nollassa että "kuvittelee" kaikkien edelleen tuijottavan ja kuiskuttelevan jne

Mä olen kyllä sitä mieltä että kaikille on helpompaa siirtää se yksi kiusattu kuin tehdä jotain niille kiusaajille, niitä kun on yleensä enemmän. Ja siis kaikille muille paitsi sille kiusatulle..

Mun mielestä jo tarhassa pitäis kiusaajat laittaa jäähypenkille, eikä "vähätellä" niiden tekosia ja sanomisia esim. sillä, että lapset osaavat olla niin julmia toisilleen....Heti jämerästi pitäis kitkee tollaset kiusaamis halut pois.

Yhteistyössä