M
miksi vitussa
Vieras
Mulle on ihan sama onko ihminen mitä tahana kaikki on yhtä arvokkaita,mutta en käsitä miksi tuota sateenkaariperhe-sanaa pitää tunkea joka väliin 
Eilen esim päiväkodin joulujuhlassa oli yhtenä esityksen aiheesa reontulet niin sen juontaja äänsi sateenkaareksi ja sitä kautta sateenkaariperheiksi :0
Lapseni 3v haluaisi huoneeseensa värikkäät verhot missä olisi sateenkaaria ja jotain muita kuvioita/hahmoja.
Kävin kangaskaupassa kysymässä tällaista kangasta ( kerroin vielä,että lapsen huoneeseen verhoiksi) niin myyjä heitti siihen,että ai sellainen sateenkaariperhe aiheista kangasta etsit.
Mitä vittua??? No en todellakaan vaan lapsen huoneeseen verhokangasta
Tää on menny tässä asiassa jokseenin yli kaiken minun ymmärrykseni.
Eihän heteroillakaan ole mitää tunnusta,niin miksi homoilla
Eilen esim päiväkodin joulujuhlassa oli yhtenä esityksen aiheesa reontulet niin sen juontaja äänsi sateenkaareksi ja sitä kautta sateenkaariperheiksi :0
Lapseni 3v haluaisi huoneeseensa värikkäät verhot missä olisi sateenkaaria ja jotain muita kuvioita/hahmoja.
Kävin kangaskaupassa kysymässä tällaista kangasta ( kerroin vielä,että lapsen huoneeseen verhoiksi) niin myyjä heitti siihen,että ai sellainen sateenkaariperhe aiheista kangasta etsit.
Mitä vittua??? No en todellakaan vaan lapsen huoneeseen verhokangasta
Tää on menny tässä asiassa jokseenin yli kaiken minun ymmärrykseni.
Eihän heteroillakaan ole mitää tunnusta,niin miksi homoilla