Miksi sateenkaari pitää olla homojen tunnus ja miksi sateenkaariperhe sanaa pitää viljellä jka käänteessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi vitussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi vitussa

Vieras
Mulle on ihan sama onko ihminen mitä tahana kaikki on yhtä arvokkaita,mutta en käsitä miksi tuota sateenkaariperhe-sanaa pitää tunkea joka väliin :D

Eilen esim päiväkodin joulujuhlassa oli yhtenä esityksen aiheesa reontulet niin sen juontaja äänsi sateenkaareksi ja sitä kautta sateenkaariperheiksi :0

Lapseni 3v haluaisi huoneeseensa värikkäät verhot missä olisi sateenkaaria ja jotain muita kuvioita/hahmoja.
Kävin kangaskaupassa kysymässä tällaista kangasta ( kerroin vielä,että lapsen huoneeseen verhoiksi) niin myyjä heitti siihen,että ai sellainen sateenkaariperhe aiheista kangasta etsit.
Mitä vittua??? No en todellakaan vaan lapsen huoneeseen verhokangasta

Tää on menny tässä asiassa jokseenin yli kaiken minun ymmärrykseni.

Eihän heteroillakaan ole mitää tunnusta,niin miksi homoilla

Koska homo pitää väreistä, pinkistä ja funkystä... hetero on tylsä, harmaa ja tasapaksu. Jos se Pertti panis Piian sijasta Panua, se olisi huomattavasti värikkäämpi persoona.

En keksi parempaakaan sanaa kuin sateenkaariperhe. Vaikka minusta sana on kyllä vähintäänkin urpo, näen silmissäni ne vihreähattuiset tonttuset siinä sadussa joka kertaa tästä sateenkaariperheestä. Nimitys on siis mun korvaan vähättelevä ja vinoileva enemmänkin kuin kaikkien erilaisten parisuhde- ja perhemuodotelmien kirjoa arvostava. Mutta mun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä kun olen yksiavioisessa tylsän tavallisessa heteroavioliitossa, oleellista kai on miten ne sateenkaariperheet sanan kokee.

Mutta joo, että verho-ostoksilla :D :D :D Luulisi, että sateenkaari-sanaa saisi edelleen käyttää myös muissa sukupuolisiin suuntautumisiin sun muihin viittaamattomissa yhteyksissä.

INHOAN sitä että sateenkaaresta on tehty poliittinen ja seksuaalisen suuntautumisen symboli.
Rakastan sateenkaaria. En ole homoja vastaan.

Mutta niskakarvani nousevat pystyyn kun kuulen puhuttavan "sateenkaariväestä" (luin juuri uutisen jossa käytettiin tuota sanaa ja kiinnitin huomiota juuri samaan asiaan, ARGHHH!!) tai "sateenkaariperheistä" ym. Aivan kuin homoperheet olisivat jotenkin parempia, ihanampia, värikkäämpiä, iloisempia tms. kuin perheet heterovanhemmilla. Ja paskat, aivan samanlaisia perheitä ne ovat hyvine ja huonoine puolineen kuin kaikki muutkin.

Omasta mielestäni jokaisen seksuaalisuus olkoon jokaisen oma henkilökohtainen asia. En välitä onko perheessä yksi vai kaksi vai viisi isää. En myöskään kannata nykyistä median homohöyryä kiintiöhomoineen. Sateenkaaresta on tehty juuri tämän homouden ylikorostuksen symboli. Sen vuoksi ärsyttää. Jos puen pikkutytölleni sateenkaaripaidan tai laitan huoneeseen sateenkaariverhot, inhoan ajatusta että joku voi ottaa sen kannanottona.

ja ehkä tämän päiväinen päätös on askel siihen suuntaan että kohta ei kenenkään tarvitse käyttää nimitystä sateenkaariperhe, kun voi ihan virallisesti puhua perheestä

Olen miettinyt samaa. Mulla on kankaat ostettuna sateenkaarenväristä estradipukua varten, vatsatanssinäytöksiä varten. Tänään vasta aloin miettiä, että kannattaako sitä edes tehdä. En halua ottaa kantaa asiaan, enkä halua, että minusta ajatellaan sitten, että olen jotain sateenkaarikansaa. Haluaisin vaib sen sateenkaarenvärisen näytöspuvun, olen jo vuosia halunnut.

Ei kukaan voi omistaa sateenkaarta. Ei kukaan omista valoakaan, tai ilmaa, tai tuulta.

Harmittaa ihan aidosti.

[QUOTE="hmm";30471509]ja ehkä tämän päiväinen päätös on askel siihen suuntaan että kohta ei kenenkään tarvitse käyttää nimitystä sateenkaariperhe, kun voi ihan virallisesti puhua perheestä[/QUOTE]

Lopettakaa sitten omimasta sitä sateenkaarta.

Mitäs jos oikein vanhoilliset kristityt ottas omaksi symbolikseen vaikka auringon? Aina kun pukeudut keltaiseen, susta aateltas, että oot fundamentalistikristitty. Eikö oiskin kiva.

niin ja niksi homoja pitää sanoa homoiksi,sehän tarkoittaa seksuaalisuutta...sama jos meitä tavisia kutsuttais koko ajan heteroseksuaaleiksi.Homo sanasta tulee aina mieleen haukkumasana"vitun homo".

Miettikääpä läskit ämmät kuinka paljon minua vituttaa kun näen taivaalla ruskean reiän ritareiden homosymbolisateenkaaren.... Sen jälkeen kun kotiin tulen , niin on se selvä että kuka lasten traumat vakaa ja olenko minä Suomalainen Mies syypää?

Jod ois kysytty niin kaikki sanoi EI! sillä selväksi hallitusksen kansanäänests tuli. Ei kysytty? Näättekö?

onko merkkejä tarpeeksi jonimessä hä? sama aina?

Sateenkaari on sateenkaari, ja sateenkaariväri on sateenkaarivärit. Sitten on tietyssä kontekstissa käytetyt sateenkaarivärit ja käsite "sateenkaari-jotain".

En näe tässäKÄÄN mitään nillittämistä.

Sateenkaari on sateenkaari, ja sateenkaariväri on sateenkaarivärit. Sitten on tietyssä kontekstissa käytetyt sateenkaarivärit ja käsite "sateenkaari-jotain".

En näe tässäKÄÄN mitään nillittämistä.

Dispersiiviset homopisareet saa mennä suoraan ruotsin puolelle homoilemaan, Valkoinen väri on keminmaassa valkoista ja jos on pakko murtaa niin sinistä sitten. Ei mitään homoprismoja kaivata.

Homovapaa vyöhyke. Tiedättekö Keminmaan vaakunan? Siinä on iso Keminmaalaisen heteromiehen kyrpä ja sen mittaiset lohet!. Ei tarvi lohien kanssa hävetä nimittäin kun joesta nousee! Paljonko niittää homot kalaa!

Graavi lohi: Kunnon lätkä lohta, päälle kouratolkulla sokeria, merisuolaa, katajanoksia, tilliä, viinaa ja punapippureita. Kaksi päivää foliossa. Ei enemää eikä vähempää. Pyyhi moska pois ja työnnä huuleen!

Nahkiaiset on homojen kulliruokaa ellei hiillosta paskan tönköiksi!

Yhteistyössä