Miksi sarjakuvissa, elokuvissa, komedioissa, IRLissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkele!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perkele!

Vieras
yhä edelleen ja luultavasti ikuisesti oletetaan, että kaikki naiset haluavat ja kinuavat naimisiin, ja kaikki miehet yrittävät paeta eivätkä halua naimisiin.
Mua sitten ärsyttää toi stereotypia, koska tiedän ettei se pidä paikkaansa. Olen tuntenut monia miehiä jotka hinkuvat ja haaveilevat naimisiin menosta, ja olen tuntenut naisia jotka inhoavat kaikkea häihin ja avioliittoon liittyvää, tällainen olen myös itse.

Miksi tuollasta sontaa pitää kylvää vuodesta toiseen, sen pään vois ottaa pois perseestä pikkuhiljaa.

se on kumminkin kai jonkun verran yleinen tilanne tosielämässäkin. siksi sellainen viihde myy.

onhan niitä elokuviakin jotka tuollaista tarinaa eivät kerro, päinvastaistakin. mutta ihmisille tehdään pääasiassa sellaisia elokuvia jotka miellyttävät enemmistöä.

[QUOTE="hmm";29639298]se on kumminkin kai jonkun verran yleinen tilanne tosielämässäkin. siksi sellainen viihde myy.

onhan niitä elokuviakin jotka tuollaista tarinaa eivät kerro, päinvastaistakin. mutta ihmisille tehdään pääasiassa sellaisia elokuvia jotka miellyttävät enemmistöä.[/QUOTE]

Ei se ole noin, siksi se vituttaakin. Sellanen kuva jostain syystä halutaan antaa.

Yhteistyössä