Miksi sanotaan että jokainen äiti on paras äiti lapselleen ja osaa hoitaa lapsensa varmasti!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miksi ihmeessä siis!! Kun ei pidä paikkaansa miten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miksi ihmeessä siis!! Kun ei pidä paikkaansa miten

Vieras
Eihän tuossa lauseessa ole mitään järkeä? Suomessa on mielettömästi mielenterveysongelmaisia joiden voimavarat eivät riitä mitenkään lapsen turvalliseen kasvatukseen ja paljon alkoholi, raskausaikana aktiivisetsi polttavia ym. ongelmaisia. Joka vuosi myös jotkut äitit käyttää lastansa seksuaalisesti hyväksi tai hyväksyy jos joku muu käyttää tai jopa myyvät lastansa ( suomessa! ). Kyse on siis tuhansista äideistä joka vuosi, eikä mistään tilastoharhoista.
Entäs tämä aloituskin: "

Tänään, 18:01
27-vuotias (vierailija)
Vittu minä tapan kohta kaikki maailman ihmiset!
Minulla on ollut jo ainakin 15 vuotta henkisesti todella paha olo, mutta en ole saanut mitään apua mistään!!!! Vittu minä teurastan teidät kaikki muut maailman ihmiset!!!!!!!! Perkele!!!!!!!!!!!!!! "

Onko hän esim. paras äiti omalle lápselleen? Olettaen että aloittaja on äitihenkilö.
 
Sarjassamme idioottisanonnat:

Jokainen äiti on lapsensa paras kasvattaja.

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu.

Riitelyyn tarvitaan aina kaksi (tää on mun suosikki)

Monikulttuurisuus on rikkautta.

Kenellekään ei anneta taakkaa enempää kuin jaksaa kantaa.

Lissee näitä järjettömyyksiä???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti :
Sarjassamme idioottisanonnat:

Jokainen äiti on lapsensa paras kasvattaja.

Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu.

Riitelyyn tarvitaan aina kaksi (tää on mun suosikki)

Monikulttuurisuus on rikkautta.

Kenellekään ei anneta taakkaa enempää kuin jaksaa kantaa.

Lissee näitä järjettömyyksiä???


Tässä muutama:

Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Itku pitkästä ilosta.

Räkänokastakin mies tulee, muttei tyhjännaurajasta.

Puhuminen on hopeaa, mutta vaikeneminen on kultaa.

 

Yhteistyössä