Miksi raskaudesta ja sen aiheuttamista muutoksista pitäisi päästä eroon, esim. kilot?

mutta palatakseni asiaan, miksi täytyy sitten asennoitua tällä tavalla niitä kohtaan, jotka itsensä (ja myös puolisonsa) vuoksi vanhoihin (tai jopa uusiin) mittoihin itsensä mahdollisimman nopeasti haluaa?
 
"vieras"
Kertokaapa. Miksi raskausarvet on rumia ja ne pitää piilottaa, miksi löysä nahka on ällöttävää toisten mahassa, miksi riippurinnoille naureskellaan?

Mikä kiire on naisella palautua "ennalleen", niin että siitä pitää tehdä kilpailu?
Kyllähän niitäkin näkee jotka ei todellakaan vaivaudu piilottamaan. Kesällä kolme numeroo liian pieni toppi paljastaa puolet tisseistä ja maha roikkuu arpineen liian lyhyestä helmasta liian kireiden housujen päällä. Kaunista ja ah,niin romanttista!
 
[QUOTE="vieras";25589639]Kyllähän niitäkin näkee jotka ei todellakaan vaivaudu piilottamaan. Kesällä kolme numeroo liian pieni toppi paljastaa puolet tisseistä ja maha roikkuu arpineen liian lyhyestä helmasta liian kireiden housujen päällä. Kaunista ja ah,niin romanttista![/QUOTE]

Häiritseekö sinua, jos näet rannalla tai uimahallissa naisen bikinit päällä, maha täynnä arpia?
 
[QUOTE="eee";25589555]En oikein ymmärrä kysymystä. Kai naiset haluavat olla hoikkia ja viehättäviä ihan samoista syistä sekä ennen äitiyttä että sen jälkeen?[/QUOTE]
mä yksinkertaisesti RAKASTAN liikuntaa.Siinä missä toisille hyvä kirja ja pala suklaata on nautinto on liikunta minulle.Se että kroppa pysyy timmissä kunnossa on vaan plussaa,mutta ei itse syy liikkua.
 
"vieras"
Häiritseekö sinua, jos näet rannalla tai uimahallissa naisen bikinit päällä, maha täynnä arpia?
Ei häiritse. Sen sijaan mua häiritsee ihmiset jotka ei osaa pukeutua itselleen ja kropalleen sopivalla tavalla. Voiko oikeesti olla niin hankalaa löytää sopivankokoinen vaate joka näyttää hyvältä päällä,oli sitten laiha tai lihava. Ei se näytä yhtään sen paremmalta jos kokoa s oleva henkilö yrittää ahtautua kokoon xxs ja persevako vilkkuu kun kyykistyy ja paita ei istu mistään kohtaa.
 
"vieras"
Mä harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti ihan sen takia että mä saan siitä itselleni hyvän olon. Olen energisempi ja mieliala on parempi. Ulkonäölliset seikat tulee sitten kaupanpäälle. En suostu todellakaan tuntemaan minkäänlaista huonoa omaatuntoa siitä että elän näin eikä mun tartte kuunnella kenenkään vittumaisia vihjailuja siitä että olen pinnallinen,en halua näyttää äidiltä (mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan) tai että mieheni lähtisi heti jos lihoisin. Teille voin sanoa että hoovee.

Mua ei häiritse kenenkään arvet,läskit tai roikkumahat,antakaa mun elää itselleni sopivalla tavalla ilman väheksymistä ja alentuvia kommentteja siitä mikä kullekin on elämässä tärkeintä. Jos ottaa noin aivoon ne omat viat niin sit voi tehdä niille jotain,mutta luuletteko tosiaan että ihmisillä ei oo muuta tekemistä kuin taivastella uimahallissa jonkun mahaa? Ei todellakaan kiinnosta.

Kertoo varmaan enemmän ihmisen omista päänsisäisistä ongelmista jos kokee kaikkien tuijottavan ja arvostelevan. Silloin ei ole sinut itsensä kanssa,vaikka miten sitä ääneen toitottaisikin.
 

Yhteistyössä