M
mimmi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mirah:Noh..mun kolme raskautta on ollu erittäin supisteluherkkiä. Toinen saatiin pysymään just laskettuun aikaan masussa saikulla ja kolmas syntyi enneaikojaan, vaikka olin saikulla ..Tietty kaikille raskaus ja vaivat on erilaisia ja ei kenenkään kokemuksia ja tuntemuksia voi vähätellä. Raskaus ei sairaus, mutta kannatan saikkua jos vaavin terveys sillä pystytään turvaamaan ja äidin hyvä olo sekä kunto edesauttaa sitä, vaikka kyse olisi vain nukkumisesta.
enhän ole tätä väittänytkään?
vaan nimenomaan ihmettelin sitä, kun jotkut jäävät TIETOISESTI ilman MITÄÄN syytä sairaslomalle "lorvimaan"
jestas kun te nyt väännätte nää asiat väärin![]()
Näinpä... Täällä palstalla et voi sanoa mitään kun sieltä hyökkää 10 naista sanomaan että "OLINKO MÄ TURHAAN KUN JOUDUIN PAKKOLEPOON" tai "ENTÄS MÄ KUN LAPS MEINAS SYNTYÄ RV 22?!?!!"... Tässä nyt puhuttiin niistä TURHISTA saikuista, minäkin sellaisia tiedän jotka jäävät saikulle OIKEASTI turhaan ja tiedän kyllä että ovat turhaan jos ovat itsekin näin todenneet (ystävistä kyse )... Ja se on aika yleistä. Turha väittää muuta. Ei kai kukaan tässä sanonut että syystä ei saisi saikulle jäädä, toki saa ja pitääkin, mutta kun ymmärtäkää että puhe oli näistä TURHISTA saikuista.
HUOHH!!