Miksi punaaset hiukset on halvan näkööset tms.?

erilainen mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Se olin minä kuka siinä kuvaketjussa niin sanoin. Tuo Täydellisten naisten nainen ei ole halpa, mutta hänellä onkin rahaa enemmän kuin palstamammoilla yhteensä ja hän hoitaa itseään muutenkin. Sinä ap kuulut siihen kastiin joilla se punainen näyttää halvalta, ja tässä ketjussa on tullut jo monta syytä miksi.
Mulla ei edes ole nyt punaaset hiukset. B)
No, en voi tietää miltä tänään näytät. Se kuva jonka sinusta olen joskus nähnyt kertoi toista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Se olin minä kuka siinä kuvaketjussa niin sanoin. Tuo Täydellisten naisten nainen ei ole halpa, mutta hänellä onkin rahaa enemmän kuin palstamammoilla yhteensä ja hän hoitaa itseään muutenkin. Sinä ap kuulut siihen kastiin joilla se punainen näyttää halvalta, ja tässä ketjussa on tullut jo monta syytä miksi.
Mulla ei edes ole nyt punaaset hiukset. B)
No, en voi tietää miltä tänään näytät. Se kuva jonka sinusta olen joskus nähnyt kertoi toista.
No sä nyt vaikutat olevan joku ihme vänkyrä joka et näe kenessäkään hyvää vaan haluat vain koittaa aiheuttaa pahaa mieltä palstalla ja vieläpä huonolla menestyksellä.
 
niin
Sellanen ite värjätty tasasen punanen tukka, joka on viel kynitty ihan lyhyeks ei vaan sovi suomalaiselle naiselle. Etenkään jos kasvoilla ei ole meikin hiventäkään niin :x
 
Halvasta en tiedä, mutta en minä punaisesta pidä. Värjättynä ja hyvin hoidettuna on kyllä erittäin kaunis. Näitä näkee yleensä vain julkimoilla. Luonnollisena värinä en pidä siksi koska heillä on yleensä se sävy törkeä sekä pisamia ja punertava iho. Tuo linkitetty kuva on hirveä silti vaikka rahaa olisi parempaankin. Nuo kulmakarvatkin...
 
riippuu, minkä näköiseen naamaan ne unaiset pitäs saada istutettua. Joillakin on 'valju' naama, niin punainen oikein vielä korostaa niitä virheitä. Ja tietenkin se juurikasvu on oma lisänsä näissä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Feikkiys on yleensä halvan näköistä. Siksi. Luonnollinen punainen (oranssihtava, kuten kuvassa oli) on eri asia.
Sit melkein kaikki Suomen naiset ja miehet on halvan näköisiä koska harvalla on oma tukan väri. Jos se ei oo punainen niin sitten, musta, blondi tai ruskea.
 
Jaa, minusta kampaajalla fiksusti värjätyt kantajalleen sopivat punaiset hiukset eivät näytä ollenkaan halvalta. Kuten joku totesi, sellainen kirkkaanpunainen/mahonki kananpersekampaus sen sijaan näyttää siltä, samoin kuin haalistunut juurikasvuinen itse värjätty tukka.

Itselläni on oranssi pää, täysin feikki. Minusta se ei näytä halvalta (joku muu voi toki olla eri mieltä). Minulla on kyllä oikeastikin punertava tukka eli väri on kampaajan ns. huolella valitsema.
 
erilainen mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Se olin minä kuka siinä kuvaketjussa niin sanoin. Tuo Täydellisten naisten nainen ei ole halpa, mutta hänellä onkin rahaa enemmän kuin palstamammoilla yhteensä ja hän hoitaa itseään muutenkin. Sinä ap kuulut siihen kastiin joilla se punainen näyttää halvalta, ja tässä ketjussa on tullut jo monta syytä miksi.
Mulla ei edes ole nyt punaaset hiukset. B)
No, en voi tietää miltä tänään näytät. Se kuva jonka sinusta olen joskus nähnyt kertoi toista.
No sä nyt vaikutat olevan joku ihme vänkyrä joka et näe kenessäkään hyvää vaan haluat vain koittaa aiheuttaa pahaa mieltä palstalla ja vieläpä huonolla menestyksellä.
Voi sinua. Jo toisen kerran tänään: kuten nikkini sanoo, minulla on vain erilainen mielipide. Ja sanoin siinä kuvaketjussa kahdesta tyypistä :D Kylläpä nyt kylvän pahaa mieltä. Varsinkin kun parissa muussa ketjussa on ap saanut kaikki sympatiani =)
 
Lilii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Feikkiys on yleensä halvan näköistä. Siksi. Luonnollinen punainen (oranssihtava, kuten kuvassa oli) on eri asia.
Sit melkein kaikki Suomen naiset ja miehet on halvan näköisiä koska harvalla on oma tukan väri. Jos se ei oo punainen niin sitten, musta, blondi tai ruskea.
Pöh. Moni värjätty väri on luonnollinen. Mutta kuten kirjoitin, feikin näköinen on halpa, oli sitten superblondi tai pikimusta.
 
j
Tunnen pari naista, joilla on upea punainen tukka. Aivan hurjan upea ja tyylikäs. Toisellasemmoinen loistava ruosteenpunainen, toisella niskasta lähes musta ja suurin osa hiuksista ihan törkeän sähäkkä punainen. Loistavia. Molemmilla pitkä tukka.

Sitten tunnen muutamia halvan näköisiä punatukkia. Pikkasen himmeä, jotenkin epäsopiva ja tökerö tai sitten kulahtanut karsea tukka juurikasvuineen.
 
vieras
Lyhyeksi kynitty kananpersetukka, siihen joku halpa (mahdollisesti jopa tarjouksessa oleva) räikeä punainen ja vielä epätasaisesti laitettuna :x Hyi helvetti :x Sitten ollaan muka niin räväköitä, niin räväköitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Niin ot kuin olla voi, mutta häiritsee aivan kamalasti, kun kirjoitat, että halvan näkööset, siis halpa-sanasta puuttuu sinne kuuluva svaa-vokaali. Halavan näkööset olis oikiampi kiriootusmuato :D
Mä yritän jättää ne pahimmat murrejutut pois täällä ettei joillakin mene aivan totaalisesti pasmat sekaasin. :whistle: Koitas joskus seurata facebookis kuinka kaverit mulle kommentoi, siihen tyyliin menis monella täällä hermot. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Niin ot kuin olla voi, mutta häiritsee aivan kamalasti, kun kirjoitat, että halvan näkööset, siis halpa-sanasta puuttuu sinne kuuluva svaa-vokaali. Halavan näkööset olis oikiampi kiriootusmuato :D
Mä yritän jättää ne pahimmat murrejutut pois täällä ettei joillakin mene aivan totaalisesti pasmat sekaasin. :whistle: Koitas joskus seurata facebookis kuinka kaverit mulle kommentoi, siihen tyyliin menis monella täällä hermot. :D
Ekkö sää tiärä, notta se mikä teherähän, teherähän sitte kunnolla. Jos kiriootat pohojammaata, kirioota viimosenpäälle tai mulla menöö hermot ;). Ei kai pohojalaasnainen korvaasa lotkauta joirenki irioottien aukomisesta, hyvän tähäre sentähän :D.

Ostin muuten tänään Kirkkahimmat. Ny mullon Kerjuun kaikki levyt. Oon ylypiä :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Niin ot kuin olla voi, mutta häiritsee aivan kamalasti, kun kirjoitat, että halvan näkööset, siis halpa-sanasta puuttuu sinne kuuluva svaa-vokaali. Halavan näkööset olis oikiampi kiriootusmuato :D
Mä yritän jättää ne pahimmat murrejutut pois täällä ettei joillakin mene aivan totaalisesti pasmat sekaasin. :whistle: Koitas joskus seurata facebookis kuinka kaverit mulle kommentoi, siihen tyyliin menis monella täällä hermot. :D
Ekkö sää tiärä, notta se mikä teherähän, teherähän sitte kunnolla. Jos kiriootat pohojammaata, kirioota viimosenpäälle tai mulla menöö hermot ;). Ei kai pohojalaasnainen korvaasa lotkauta joirenki irioottien aukomisesta, hyvän tähäre sentähän :D.

Ostin muuten tänään Kirkkahimmat. Ny mullon Kerjuun kaikki levyt. Oon ylypiä :D.
Mähän teen just niin ku mä haluan. B)

Sullon syytäki olla ylypiä. Koska te muuten tuutte tänne? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Niin ot kuin olla voi, mutta häiritsee aivan kamalasti, kun kirjoitat, että halvan näkööset, siis halpa-sanasta puuttuu sinne kuuluva svaa-vokaali. Halavan näkööset olis oikiampi kiriootusmuato :D
Mä yritän jättää ne pahimmat murrejutut pois täällä ettei joillakin mene aivan totaalisesti pasmat sekaasin. :whistle: Koitas joskus seurata facebookis kuinka kaverit mulle kommentoi, siihen tyyliin menis monella täällä hermot. :D
Ekkö sää tiärä, notta se mikä teherähän, teherähän sitte kunnolla. Jos kiriootat pohojammaata, kirioota viimosenpäälle tai mulla menöö hermot ;). Ei kai pohojalaasnainen korvaasa lotkauta joirenki irioottien aukomisesta, hyvän tähäre sentähän :D.

Ostin muuten tänään Kirkkahimmat. Ny mullon Kerjuun kaikki levyt. Oon ylypiä :D.
Mähän teen just niin ku mä haluan. B)

Sullon syytäki olla ylypiä. Koska te muuten tuutte tänne? :whistle:

Luulisin, että heinäkuussa. Piti lähteä heti alkukuusta, mutta Kerjuun keikat Kuopiossa ja ehkä myös Mikkelissä (samalla viikolla, aivan päätöntä meininkiä, tiedän) taitaa viedä silloin voiton... pitää sit katsoa jos siinä puolen kuun maissa ehtisi, kun sitten taas SuomiPop-festareilla pitää olla fanittamassa :D. Ilmoittelen sitten!
 
Mun mielestä punainen tukka näyttää monesti tosi nätiltä. Tosin todella kalpean ihmisen päällä punainen tukka voi näyttää hassulta, kun kasvot näyttävät helposti vielä vaaleammilta. Värjäsin itse muutaman vuoden ajan punaiseksi tukkaa, mutta talvella värjäsin muun väriseksi. Edelleen, kun näen jonkun punatukkaisen, tekisi mieli värjätä taas punaiseksi, ja kaiholla katselen vanhoja valokuvia.

Vaikka alunperin syy toisella värillä värjäykseen olikin kyllästyminen. :D
 

Yhteistyössä