Miksi punaaset hiukset on halvan näkööset tms.?

Siis värjätyt sellaaset. Mikä niistä tekee halvan näkööset? Yhdessä ketjussa joku väitti, että ne on aina kantajallaan halvan näkööset. Siis miten ihmeessä?

Mä ainakin tiedän naisia irl kuin sitten näitä julkimoita joilla punaaset hiukset eivätkä he halvalta näytä. Joillekin se punaanen väri sopii aivan täydellisesti.

Onko tuo jotakin vanhoillista ajattelua sitten kun ajatellaan sen olevan halvan näkööstä tms.? Selittäkääs nyt te jotka noin ajattelette eikä selitykseksi kelpaa "se nyt vain näyttää siltä" tms.
 
Rukoilijasirkka
No joku nyt vaan haluaa sanoa jostain. Ehkä täällä on muutama punapää, joista sanoja ei pidä. Ehkä sitä sanojaa häiritsee se, että punainen väri on aika näkyvä ja silloin voi olla, että punatukkaisenkin näkee helpommin ja erottaa muunvärisistä päistä.
 
--
Kai se tulee lähinnä siitä muusta tyylistä ja olemuksesta se halpuus. Jotkun on halvan näköisiä vaikka maantienharmailla hiuksilla. Monesti nämä lähiömuikit vaan suosivat räikeitä sävyjä, kirkkaanpunaista, mustaa tai platinablondia.
 
Mulla oli monia vuosia punainen tukka, ja iso syy siihen oli, että se oli näyttävää, mutta todellakin myös halpaa.
Jotenkin punainen tukka harvoin on luonnollinen, tai siisti, koska juurikasvu useimmilla tulee esiin melko nopeesti.

(Näin niinku värjättyjen hiusten näkökulmasta. )
 
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:
Koska se haalistuu helposti eikä näytä enää niin hyvältä. Ehkä jotenkin liittyis siihen. Mulla on punaiset mutta värjään niitä hennalla n. parin viikon välein.
Elikä koska haalistuu nopeasti, tulee värjätä useammin joten oikeastaan se punainen väri on kalliimpi!
 
vieras
Se vähän riippuu. Sellainen porkkananpunainen tukka luonnonlapsilookilla on tosi kivannäköinen, eikä tosiaan mitenkään halvan oloinen. Sit taas sellainen kananpersetukka jollain järkyllä shokkipunaisella nyt on jotain aivan karmeeta. Siihen vielä lisänä huono iho ja muutenkin hapsuinen olemus, niin avot! :D
 
Punanen on itseasiassa kaikkea muuta kuin halvan näköinen jos se väri on hyvin hoidettu =)
Totta kai siihen vaikuttaa sellainen yleisvaikutelma ja tyyli, mut esim sellaiset 50's-tyyliset tytöt punaisine hiuksineen on ihan kaikkea muuta kuin halvan näköisiä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se vähän riippuu. Sellainen porkkananpunainen tukka luonnonlapsilookilla on tosi kivannäköinen, eikä tosiaan mitenkään halvan oloinen. Sit taas sellainen kananpersetukka jollain järkyllä shokkipunaisella nyt on jotain aivan karmeeta. Siihen vielä lisänä huono iho ja muutenkin hapsuinen olemus, niin avot! :D
Äiti oli värjännyt hiukset taas vaihteeksi oranssiksi ja miehensä sanoi, että se on ainoa oikia hiusväri äitille. :D Mutta se on totta, se väri sopii äitille.
 
erilainen mielipide
Se olin minä kuka siinä kuvaketjussa niin sanoin. Tuo Täydellisten naisten nainen ei ole halpa, mutta hänellä onkin rahaa enemmän kuin palstamammoilla yhteensä ja hän hoitaa itseään muutenkin. Sinä ap kuulut siihen kastiin joilla se punainen näyttää halvalta, ja tässä ketjussa on tullut jo monta syytä miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Se olin minä kuka siinä kuvaketjussa niin sanoin. Tuo Täydellisten naisten nainen ei ole halpa, mutta hänellä onkin rahaa enemmän kuin palstamammoilla yhteensä ja hän hoitaa itseään muutenkin. Sinä ap kuulut siihen kastiin joilla se punainen näyttää halvalta, ja tässä ketjussa on tullut jo monta syytä miksi.
Mulla ei edes ole nyt punaaset hiukset. B)

Vai se on siitä omaisuudesta ja tuloista kiinni näyttääkö halvalta vai ei. :xmas: :LOL:
 

Yhteistyössä