"vattu"
Eikö potilaankin yleensä kuulu tietää missä mennään?tuntuu että touhu on jotenkin salamyhkäistä. esim. pyysin työvoimatoimistoa varten selvitystä terveydentilastani,psykologin kertomana syitä miksi käyn vastaanotolla ym.tähän vastasi että täytyy jutella lääkärin kanssa että onnistuuko. mitä??miksi siitä täytyy keskustella että voisi kirjoittaa muutaman lauseen todisteeksi pyytävälle taholle.
sain kelan erityiskorvattavuuden käyttämiini lääkkeisiin ja selityksenä lukee vaikeat psykoosit ja mujut vaikeat mielenterveyden häiriöt. vaikka itselleni ei koskaan ole suoraan sanottu että olen psykoosissa tms.kukaan ei oo sanonut että mikä mulla on,muutakun että ahdistaa ja masentaa välillä.
mitkä siis voivat olla syitä siihen että psykologi ja lääkäri pimittävät potilaan tietoja häneltä itseltään?
sain kelan erityiskorvattavuuden käyttämiini lääkkeisiin ja selityksenä lukee vaikeat psykoosit ja mujut vaikeat mielenterveyden häiriöt. vaikka itselleni ei koskaan ole suoraan sanottu että olen psykoosissa tms.kukaan ei oo sanonut että mikä mulla on,muutakun että ahdistaa ja masentaa välillä.
mitkä siis voivat olla syitä siihen että psykologi ja lääkäri pimittävät potilaan tietoja häneltä itseltään?