Miksi pph on pph työssä vain hetken?

Hmm...ehkä nuoremmat ihmiset ei jaksa sitä sen surkean palkan takia..
Ja harva nuori ihminen tahtoo olla kotioloissa töissä lopun elämäänsä, tuota hommaa tulee usein tehtyä omalla hoitovapaallaan kun omatkin lapset voi sitten pitää kotosalla :/
 
Gluteus maximus
Nuo työajat on ihan kauheat. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla kun vanhemmilla pitkät työmatkat jne. en yhtään ihmettele jos ei paria vuotta kauemmin jaksa!
 
HMM... totta puhutte, mutta minulla kai sitten on käynyt flaxi?! Olen yrittäjä ja siis valitsen työajat ja lapset itse ja monen muun seikan tässä työssä. Minulla käy kerta viikkoon firma siivoamassa isommasti. Lasten kanssa siivotaan lelujutut joka päivä ja lapsilla on leikkihuone ja nukkumatlat tehty siten ettei se vaikuta kotimme perhe-elämään. Palkkaa saan omasta mielstä tosi hyvin. Kuitenkin huomattavasti enempi kuin kunnalliset ja työaikani on klo 7-15 arkisin. Kunnalliseski en halunnut... mainitsemienne syiden takia.
 
yx ypph
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Nuo työajat on ihan kauheat. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla kun vanhemmilla pitkät työmatkat jne. en yhtään ihmettele jos ei paria vuotta kauemmin jaksa!
Sen vuoksi olenkin YPPH! ;-)
 
vieras
Olin ennen pph. Arkena työaika 6.30-21.30 viikonloppuisin 9 tuntia tolta väliltä vaihdellen. joka toinen viikonloppu vapaa, jos oli. palkka tuli n. 1000 kuussa ja vakilapsia oli 6 kaikki vuorotyöläisten. Omiakin oli 1 alle kouluikäinen ja 2 koululaista.
Ehkä tossa syy.
 
ex ypph..
Alkuperäinen kirjoittaja Räntäntänttä:
Alkuperäinen kirjoittaja yx ypph:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Nuo työajat on ihan kauheat. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla kun vanhemmilla pitkät työmatkat jne. en yhtään ihmettele jos ei paria vuotta kauemmin jaksa!
Sen vuoksi olenkin YPPH! ;-)
kas kollega! :wave: :flower:
minäkin olin ypph. :)
Yritys piti laittaa pois kun ei oolut töitä!! siis ei muksuja... muuten olisinki jatkanu vielä, mut nyt sit lähdenki opiskeleen tammikuussa, että uudet tuulet puhaltaa.

Yksityisenä olikin paljon paremmin kuin kunnallisella.. ;)
Jaksuja teille!!
 

Yhteistyössä