Miksi posliinipilluiset ei nypi ripsiään tai kulmiaan pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"Vieras"

Vieras
Ootteko huomanneet uimahallissa tai muuten posliiniksi pillunsa ajavissa, että nyppii ne myös ripset ja kulmakarvat pois esteettisistä ja hygienisistä syistä? Välillä meinaan aamuisin on ripset täynnä ällöö rääppää. Ja onhan se muutenkin paljon siistimpää ku ei oo mitään karvoi. Ja sit kun hiki valuu otsalta kulmiin niin vähänkö se sit leumaa, olis niin paljo hygiensempaa kun ei olisi mitään karvoja sotkemassa.

Osaako joku selittää epäkohdan?

ei mulla kyllä ole aamuisin ripsissä rääppää, eikä kyllä hikikään valu silmille saakka :D sen kyllä olen huomannut että jos nainen huolehtii alapään siisteydestä niin yleensä on myös ainakin kulmat siistitty.

[QUOTE="vieras";26286400]ei mulla kyllä ole aamuisin ripsissä rääppää, eikä kyllä hikikään valu silmille saakka :D sen kyllä olen huomannut että jos nainen huolehtii alapään siisteydestä niin yleensä on myös ainakin kulmat siistitty.[/QUOTE]

Öö, mutta onko ripset nypitty irti jos on posliini?

[QUOTE="Vieras";26286375]Ootteko huomanneet uimahallissa tai muuten posliiniksi pillunsa ajavissa, että nyppii ne myös ripset ja kulmakarvat pois esteettisistä ja hygienisistä syistä? Välillä meinaan aamuisin on ripset täynnä ällöö rääppää. Ja onhan se muutenkin paljon siistimpää ku ei oo mitään karvoi. Ja sit kun hiki valuu otsalta kulmiin niin vähänkö se sit leumaa, olis niin paljo hygiensempaa kun ei olisi mitään karvoja sotkemassa.

Osaako joku selittää epäkohdan?[/QUOTE]

Mikäköhän epäkohta tuossa on? Ripset suojaa silmiä roskilta ja kulmat hieltä. Jos käyttäsit aina hikipantaa ja isoja silmälaseja niin et tarviis ripsiä ja kulmia. Minä en halua käyttää joten enpä nypi niitä. Ja ilman näyttäsin luultavasti aika hölmöltä. Alapääni ulkonäöstä taas en välitä koska en sitä muille esittele, ja sitä suojaa vaatteet joten karvoja ei tartte.

Ei mulla silmät rähmi aamuisin. Mä olen ajanut posliiniksi alapään jo vuosia. Ihan siksi, että en vain pidä karvoista "siellä". Ei sillä ole tekemistä minkään hygienian tai minkään muunkaan kanssa.

No en pidä karvoista alapäässä ja ajelen pois. Piste.

Jos joku mies ajaa hiukset pois, koska pitää kaljusta, niin kuuluuko hänenkin sitten vetää kaikki muutkin karvat pois? Tai jos miehet ajaa parran, koska eivät pidä parrasta, niin pitääkö samalla ajaa kulmatkin?

Mikä epäkohta tässä on??

Eiköhän jokainen voi ihan itse päättää mitä nyppii ja mitä ei.

Sä olet oikeasti sairas... :hug:

Niin, voi nyppiä ihan huvikseen mitä vaan mutta millään _järjellisellä_ ei voi alapään karvojen ajelua perustella.
Toki jos on neuroottinen karvojen suhteen, ihannoi mautonta kliinistä teollisuusbeibe-lookkia niin toki ne tussukarvat voi vaikka polttaa. Sittenpähän on herkät alueet paremmin bakteerien melskattavana.

[QUOTE="sondersson";26286513]Mikäköhän epäkohta tuossa on? Ripset suojaa silmiä roskilta ja kulmat hieltä. Jos käyttäsit aina hikipantaa ja isoja silmälaseja niin et tarviis ripsiä ja kulmia. Minä en halua käyttää joten enpä nypi niitä. Ja ilman näyttäsin luultavasti aika hölmöltä. Alapääni ulkonäöstä taas en välitä koska en sitä muille esittele, ja sitä suojaa vaatteet joten karvoja ei tartte.[/QUOTE]

Ihan samoin alapää karvat suojaa hankakselta ja ilmastoi sitä aluetta. Halusit tai et.

[QUOTE="Vieras";26286574]Niin, voi nyppiä ihan huvikseen mitä vaan mutta millään _järjellisellä_ ei voi alapään karvojen ajelua perustella.
Toki jos on neuroottinen karvojen suhteen, ihannoi mautonta kliinistä teollisuusbeibe-lookkia niin toki ne tussukarvat voi vaikka polttaa. Sittenpähän on herkät alueet paremmin bakteerien melskattavana.[/QUOTE]

Oma tahto ja mukavuus lienee ihan järjellisiä syitä. Nykyisellä hygienialla ja vaatteiden käytöllä ei oo myöskään sen ihmeempää järjellistä syytä pitää niitä karvoja.

[QUOTE="Vieras";26286574]Niin, voi nyppiä ihan huvikseen mitä vaan mutta millään _järjellisellä_ ei voi alapään karvojen ajelua perustella.
Toki jos on neuroottinen karvojen suhteen, ihannoi mautonta kliinistä teollisuusbeibe-lookkia niin toki ne tussukarvat voi vaikka polttaa. Sittenpähän on herkät alueet paremmin bakteerien melskattavana.[/QUOTE]

Maailmassa on paljon asioita joita ei tarvitse järjellä selittää, pelkkä halu riittää. :)

Maailmassa on paljon asioita joita ei tarvitse järjellä selittää, pelkkä halu riittää. :)

Niin eli on fiksua altistaa alapää ulkoisille lioille ja tehdä siitä lähtökohtaisesti lapsuuteen viittaava ihan vaan sen takia että musta on niin kivaa?

Ketään ei vissiin kiinnosta millaisia paineita on mm. teineillä jotka kasvavat maailmaan jossa normaalius on likaista ja yököttävää? Ilmeisesti suurin osa ajatteleekin, että hyvä vaan että ne lapsukaiset ymmärtävät siistiä itsensä sieltä hyvissä ajoin.

[QUOTE="Vieras";26286726]Niin eli on fiksua altistaa alapää ulkoisille lioille ja tehdä siitä lähtökohtaisesti lapsuuteen viittaava ihan vaan sen takia että musta on niin kivaa?

Ketään ei vissiin kiinnosta millaisia paineita on mm. teineillä jotka kasvavat maailmaan jossa normaalius on likaista ja yököttävää? Ilmeisesti suurin osa ajatteleekin, että hyvä vaan että ne lapsukaiset ymmärtävät siistiä itsensä sieltä hyvissä ajoin.[/QUOTE]

Edelleen, mun lapset osaavat ihan itse päättää mitä tekevät/mikä on heille hyväksi.

Ja kyllä, pelkkä halu riittää joissain tapauksissa syyksi toimia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä