heh
Kuulostaa katkeralta naiseltaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kaikkihan sen tietää että pojat ja miehet on.. vähän jälkijättösiä.
Kuulostaa katkeralta naiseltaAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kaikkihan sen tietää että pojat ja miehet on.. vähän jälkijättösiä.
olen eri mieltä. tosin en olekaan feministi tms. kunnioitan omaa miestäni aivan valtavasti ja hän on erittäin älykäs. kumpikaan pojistani ei ole tyhmä, isänikään ei aivan idiootti ollut. appiukkokin on viisas mies. ei, en voi olla kanssasi samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olen.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:oletko tosissas tätä mieltä?
Olenko pyytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:olen eri mieltä. tosin en olekaan feministi tms. kunnioitan omaa miestäni aivan valtavasti ja hän on erittäin älykäs. kumpikaan pojistani ei ole tyhmä, isänikään ei aivan idiootti ollut. appiukkokin on viisas mies. ei, en voi olla kanssasi samaa mieltä.
Voi kuulostaa, mutta ei liity katkeruuteen, olen huomannut tämän aina. Pienenäkin kaikki kaverini olivat poikia.Alkuperäinen kirjoittaja heh:Kuulostaa katkeralta naiselta
et, mutta sinulla taitaa olla miehistä ikäviä kokemuksia, harmittavaa. voimia.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olenko pyytänyt.Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:olen eri mieltä. tosin en olekaan feministi tms. kunnioitan omaa miestäni aivan valtavasti ja hän on erittäin älykäs. kumpikaan pojistani ei ole tyhmä, isänikään ei aivan idiootti ollut. appiukkokin on viisas mies. ei, en voi olla kanssasi samaa mieltä.
Pidä voimasi ihan itse vaan, kiitos nyt kumminkin. B)Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:et, mutta sinulla taitaa olla miehistä ikäviä kokemuksia, harmittavaa. voimia.
Mä olen kuullut tämän, ja senkin että pojat oppii puheen jne jäljessä... Mikä näyttäisikin meillä toteutuvan, poika on 2 vee ja sanoo noin 4 sanaa, ei muuta. Mutta kuivaksi oppiminen on kyllä hyvässä vauhdissa ja lapsen omasta aloitteesta: pyysi vauvan synnyttyä pytylle, ja niin onkin mennyt siitä lähtien että päivät ilman vaippaa, ja pytyllä käy pissalla. =)Alkuperäinen kirjoittaja myös tyttöjen mami:Enpä ole koskaan tuollasta kuullut. Ainut mitä olen kuullut poikien oppivan hitaammin on kuivaksi oppiminen.
On totta, että biologinen tausta vaikuttaa. Älykkyydessä tai oppimiskapasiteetissa sinällään tuskin on hirvittäviä eroja. Minusta ei voi kuitenkaan "luovuttaa" siksi, että pojat ovat poikia ja tytöt tyttöjä. Kyse on siitä, että koulun, kodin, vanhempien ym pitäisi vastata paremmin myös poikien tarpeisiin heidän kasvussaan ja kehityksessään. Eivät pojatkaan toivottomia tapauksia oleAlkuperäinen kirjoittaja niin:No ei ne sukupuolten väliset erot ihan tyhjästä synny. Tytöillä ja pojilla on ratkaisevana erona kromosomisto ja osittain myös erilainen hormonitoiminta ja lisäksi tyttöjen ja poikien aivot ihan oikeasti toimivat vähän eri tavalla.
Useimmiten ne vähän hitaat ovat poikia, vaikka toki tyttöjäkin joukkoon mahtuu. Erityisopetuksessa olevista 70 % on poikia. Se on yli kaksi kertaa enemmän kuin tyttöjä.