miksi poikavauvoille ja pojille on vain rumia vaatteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26644859]Joo, noi on kivoja. Mutten nähnyt mitään tuonne päinkään kaupoissa. Olisin lennossa ostanut. Ja kävin muissakin lastenvaateliikkeissä.[/QUOTE]

Hih, minä hamstrasin näitä nettikaupasta heti kun tulivat myyntiin. Ei niitä kivoimpia koskaan kaupasta saa, kun loppuvat heti.

Pienille pojille, kokoon 86 asti, löytyy milestäni kivoja vaatteita helpostikin. Mutta siitä isommille ei enää olekaan niin helppo löytää. Esim. Zarassa tytöille löytyy kaikenlaisia ihanuuksia, mutta pojille perustrikoota printillä tai ruutupaitaa. Kissojen ja koirien kanssa saa metsästää jotain kivampaa. Värejä mielestäni kyllä löytyy pojillekin, mutta se ei ihan pelkästään riitä.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
[QUOTE="miiu";26645275]Pienille pojille, kokoon 86 asti, löytyy milestäni kivoja vaatteita helpostikin. Mutta siitä isommille ei enää olekaan niin helppo löytää. Esim. Zarassa tytöille löytyy kaikenlaisia ihanuuksia, mutta pojille perustrikoota printillä tai ruutupaitaa. Kissojen ja koirien kanssa saa metsästää jotain kivampaa. Värejä mielestäni kyllä löytyy pojillekin, mutta se ei ihan pelkästään riitä.[/QUOTE]

EIMEN!

Kokoa 134 käyttävälle eskariin menevälle pojalle on jo aika ajoin haasteellista löytää tarpeeksi "lapsellista" vaatetta...siis kun hän ei ole vielä teini tai koululainen, ja tuon koon vaatteissa on usein jo teinimeininkiä. Pojille onneksi vähemmän mitä tytöille; tyttöjen vaatteet muuttuu esim. juurikin Lindexillä kovinkin teiniksi, kun koko 128 käy pieneksi.

Tosin sälli itse tykkää ns. skeittivaatteista ja kaikesta mitä urheiluliikkeistä saa, joten ostan sitten niitä. Värejä onneksi on esim. t-paidoissa saatavilla jos jonkinmoista.

[QUOTE="höh";26642038]Mua pääsääntösesti siks ei houkuta ostella mitään vaatteita syntyvälle poikavauvalle kun olen huomannut että kaupat myy vain rumia vaatteita pojille. Tytölle ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää nättejä ja kivoja vaatteita, mutta pojille näköjään on.

Mistä ihmeestä mä löydän kivoja, hauskoja, värikkäitä (EI PELKÄSTÄÄN SINISIÄ!!!) ja mukavia vaatteita koossa 62-86 pojalle???[/QUOTE]

En jaksa nyt lukea muiden vastauksia. Mutta mä olen nähnyt poikavauvoille tosi söpöjä vaatteita. Sitten taaperoikäisille, ja siitä vanhemmille, tuntuu löytyvän vaan sellasia harmaita, myrkynvihreitä, tummansinisiä, mustia, ja kuosit on jotain Legoa ja pääkalloja etc tylsää ja super poikamaista... Yäk!

Koska ne on muutenkin rumii pallopäitä turha niille kaunista pukee menis vaa rahat hukkaa ne voi käyttää paremminki eli viinaa kortsuihin ja viinaan! Ja jos kortsut unohtu niin vaa lisää viinaa!

Kokoa 134 käyttävälle eskariin menevälle pojalle on jo aika ajoin haasteellista löytää tarpeeksi "lapsellista" vaatetta...siis kun hän ei ole vielä teini tai koululainen, ja tuon koon vaatteissa on usein jo teinimeininkiä. Pojille onneksi vähemmän mitä tytöille; tyttöjen vaatteet muuttuu esim. juurikin Lindexillä kovinkin teiniksi, kun koko 128 käy pieneksi.

Mulla on ihan sama ongelma. Etsin alesta 134:sta siinä alkaa olla valikoima näissä lastenvaatekaupoissa vähissä. Nyt en osta juurikaan enää esim småfolkia, koska kohta se ei ehkä enää iske (vaikka nyt toki kelpaa hyvin). Alesta löysin sinistä vaatetta POP:lta :D Mutta kun meillä on ollut kuuden viime vuoden aikana niin vähän sinistä, niin kai sitäkin voi olla vähän. Meillä jäbä on ilmaissut tykkäävänsä Molosta, geggamojasta (mutta heilläkin on sinivoittoista), meandista. Talvella löysin paljon keltaista ja vihreää pitkähihaista tuossa koossa alesta, tosin osa taisi olla retrokuvioituja, mutta ei kaikki.

Tänä keväänä ja kesänä on kyllä ollut ihan mahdotonta löytää mitään kivaa ja kohtuuhintaista kummallekaan sukupuolelle. Jopa Metsola, jota aiemmin suosin, syötti tytöille pinkkiä. Olen todella tarkka lasteni vaatteista ja ihan mikä vain ei kelpaa. Mini Rodinilla olisi montakin kivaa, mutta hinnat niin hirveät, etten ole raskinut ostaa kuin ihan pari kivointa.

Olen huomannut, että halvalla ei pojille helposti löydy kivannäköistä vaatetta. Tytölle taas löytyy vaikka prismasta. :) Sukupuolet on kieltämättä turhan eroteltuja halvemmilla merkeillä.

Toisaalta en koe ongelmaksi ostaa hyvälaatuisia vaatteita taaperolle, ne kuitenkin jo ovat päällä pidempään.

Lindexin tietyt mallistot ovat aika ihanan värikkäitä myös pojille. Lisäksi kannattaa käydä kirppiksillä, facebookin eri kirppissivuilla (esim. lindex-kirppis, muumikirppis, no name kirppis, pop. kirppis) niistä löytyy värikkäitä vaatteita edullisesti. Ja huutonetistä tietty myös.

Lindexin tietyt mallistot ovat aika ihanan värikkäitä myös pojille. Lisäksi kannattaa käydä kirppiksillä, facebookin eri kirppissivuilla (esim. lindex-kirppis, muumikirppis, no name kirppis, pop. kirppis) niistä löytyy värikkäitä vaatteita edullisesti. Ja huutonetistä tietty myös.

Mä oon todella pettynyt Lindexin laatuun, että en osta muuta kuin 3 kahden hinnalla vaatteita ja niistäkin vain niitä missä ei ole printtejä.

En jaksa nyt lukea muiden vastauksia. Mutta mä olen nähnyt poikavauvoille tosi söpöjä vaatteita. Sitten taaperoikäisille, ja siitä vanhemmille, tuntuu löytyvän vaan sellasia harmaita, myrkynvihreitä, tummansinisiä, mustia, ja kuosit on jotain Legoa ja pääkalloja etc tylsää ja super poikamaista... Yäk!

Minä ostin pian 2-v pojalleni kesäksi tällaiset t-paidat (koosssa 86/92):

SAFARI%20100.15.32.jpg

SVEN%20100.13.32.jpg

Luonnossa tup turkoosi väri on vielä raikkaampi. Tykkään.

[QUOTE="the";26652559]Ja tuo toinen paita on saatavana myös bodyna

SVEN-100.13.32.jpg
[/QUOTE]

Tosi ihania! Ja Talkkarikin linkitti ihan kivoja. Kivoista joutuu kyllä usein maksamaan vähän liikaa, ajatellen ettei vaatteet mene lapselle välttämättä kuin kuukauden, pari.

Yhteistyössä