miksi poikavauvoille ja pojille on vain rumia vaatteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mä en tykkää kauheesti metsoloista, koska en oo retron ystävä. On niillä toki joitain kivojaki välillä. POPilla on tosiaan aika tylsät värit mun mielestä. Tai ei oo kuvioita. Mutta kiitos noista linkeistä, löysin niistä jo monta potentiaalista vaihtoehtoa, vaikka tosin sitä sinisen sävyä onki liikaa noissaki...

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26642178:
Tätäpä olen minäkin kovasti pohdiskellut. Kun kysyntää muillekin väreille olisi, niin miksi oi miksi niin suppea valikoima. Siskon tyttö tykkäsi pienempänä vihreästä/limenvihreästä ja oli aika vaikeaa löytää ko. värisiä tyttöjen vaatteita(mekkoja ym).

Miten meille on ajatunut hirveä määrä vihreitä tyttöjen vaatteita, on sortseja, hameita, paitoja. Ja tytöille ne on koska ovat pitsikoristeltuja ja tyttökuvioilla. Lisäksi keltaisia vaatteita on tosi paljon.

Ja meillä on poika :D

PS. mäkin inhoan niitä robotti jaa spiderman-juttuja

Mä oon löytäny monipuolisemman värisiä iha tarjoustalosta ja prismasta ;) Eniten ärsyttää se, kun lähes kaikki vaatteet ovat valkosen värisiä...Kun lapset opettele syömään, nii valkosest näkyy heti kaikki... Vastasyntyneil valkone iha ok..

Meillä 1v poika ja olen ostanut paljon P.O.Pin, Maxomorran, Metsolan värikkäitä vaatteita. Tosi kivoja olen löytänyt. Samoin Lindexiltä ja Kappahlista on löytynyt kivoja ja värikkäitä vaatteita.

[QUOTE="höh";26642038]
Mistä ihmeestä mä löydän kivoja, hauskoja, värikkäitä (EI PELKÄSTÄÄN SINISIÄ!!!) ja mukavia vaatteita koossa 62-86 pojalle???[/QUOTE]
Joka paikasta.

Ei mulla ainakaan oo ollut koskaan ongelmia löytää kivoja, värikkäitä, hauskoja vaatteita poikavauvalle, poikataaperolle, tai leikki-ikäisellekään.

Mun tekisi mieli kysyä näiltä aika ajoin nähtäviltä "miks pojille on vaan sinisiä vaatteita ja tytöille vaan vaaleanpunaisia?"-ihmisiltä että missä ihmeessä ne oikein shoppailee.

Kun kaikki ns. peruskaupatkin on mun mielestä aika lailla tulvillaan kaikenvärisiä vaatteita, ei todellakaan pelkkää sinistä tai pinkkiä. Lindex, KappAhl, H&M...

Mun tekisi mieli kysyä näiltä aika ajoin nähtäviltä "miks pojille on vaan sinisiä vaatteita ja tytöille vaan vaaleanpunaisia?"-ihmisiltä että missä ihmeessä ne oikein shoppailee.

Kun kaikki ns. peruskaupatkin on mun mielestä aika lailla tulvillaan kaikenvärisiä vaatteita, ei todellakaan pelkkää sinistä tai pinkkiä. Lindex, KappAhl, H&M...

Mun on ihan pakko vähän valittaa että joskus tuntuu että nämä peruspuljutkin tunkee ne poikien vaatteet täyteen joko Cars-hahmoja, Spidermaneja tai sitten vaan jotain muka-niin-ihanan-poikamaista traktoria. Miksei voi olla kauniissa väreissä paitoja ILMAN kuvia?

Joo, olen joskus nirso. Mutta kyllä silti kivoja vaatteita pojalleni löydän. Ja nyt kun hän on kasvanut olen alkanut pitää vähän sinisen joistain sävyistäkin.

Just tällä hetkellä Lindexillä on valimoimissa nätti limenvihreä/omenanvihreä body (ohuita valkoisia raitoja). Samaa bodya saa myös turkoosina, mutta jos se ei sovi niin entä se vihreä?

Tämä on varmasti hyvin pitkälti paikkakuntakysymys. Itse kävin etsimässä perusbodeja ja housuja poikavauvalleni peri viikkoa sitten. Hennesiltä löytyi ainoastaan tummansinisiä, valkoisia ja muutama hennon vaaleanpunainen, koot todella vähissä kaikissa. Housuja löytyi ainoastaan tuman sinisiä ja harmaita. Tyttöjen osastolta löysin sinivalkoraidalliset legginsit ja päätin olla välittämättä lahkeensuun ruseteista. Kaikista vaatteista koot todella vähissä, lähinnä jäljellä kokoja 56 ja 86, itse kun etsin kokoa 68 tai 74. Lindeksiltä ei löytynyt pitkähihaisia yksivärisiä juuri ollenkaan. Siinä ainoassa rekisttä oli kyllä muutama värikäskin, mutta vain koossa 56 tai 62. Kappahliin en edes mennyt, koska siellä on todella surkea valikoima aina. Tässä kaupungissa nuo liikkeet ovat alimitoitettuja kaupungin kokoon nähden ja siksi kaikki kivat loppuvat todella nopeasti. Kaverini, joka asuu naapurikaupungissa ostaa lindeksiltä usein tosi kivoja vaatteita, mutta iso osa niistä ei edes tule meidän kaupungin liikkeeseen.

Itse suosin Metsolan nettikauppaa. LÖytyy paljon muutakin kuin retroa.

[QUOTE="vieras";26643693]Tämä on varmasti hyvin pitkälti paikkakuntakysymys. Itse kävin etsimässä perusbodeja ja housuja poikavauvalleni peri viikkoa sitten. Hennesiltä löytyi ainoastaan tummansinisiä, valkoisia ja muutama hennon vaaleanpunainen, koot todella vähissä kaikissa. Housuja löytyi ainoastaan tuman sinisiä ja harmaita. Tyttöjen osastolta löysin sinivalkoraidalliset legginsit ja päätin olla välittämättä lahkeensuun ruseteista. Kaikista vaatteista koot todella vähissä, lähinnä jäljellä kokoja 56 ja 86, itse kun etsin kokoa 68 tai 74. Lindeksiltä ei löytynyt pitkähihaisia yksivärisiä juuri ollenkaan. Siinä ainoassa rekisttä oli kyllä muutama värikäskin, mutta vain koossa 56 tai 62. Kappahliin en edes mennyt, koska siellä on todella surkea valikoima aina. Tässä kaupungissa nuo liikkeet ovat alimitoitettuja kaupungin kokoon nähden ja siksi kaikki kivat loppuvat todella nopeasti. Kaverini, joka asuu naapurikaupungissa ostaa lindeksiltä usein tosi kivoja vaatteita, mutta iso osa niistä ei edes tule meidän kaupungin liikkeeseen.[/QUOTE]

Hei, nyt on kesä ja kaikki kaupat on täynnä lyhythihaisia kesävaatteita. Odotapa muutama viikko niin kyllä ne pitkähihaisetkin sinne kaupan hyllyille taas tulee. Tai käy katsomassa vaikka Lindexin shop onlinesta, monta kivaa värikästä vaatetta tulossa syksyksi myös pojille:
Lindex

[QUOTE="the";26643597]Just tällä hetkellä Lindexillä on valimoimissa nätti limenvihreä/omenanvihreä body (ohuita valkoisia raitoja). Samaa bodya saa myös turkoosina, mutta jos se ei sovi niin entä se vihreä?[/QUOTE]

Laitatko linkin, kun just Lindexin sivuja selaan, muttei osunut mun silmiini.

[QUOTE="kolmen äiti";26643751]Hei, nyt on kesä ja kaikki kaupat on täynnä lyhythihaisia kesävaatteita. Odotapa muutama viikko niin kyllä ne pitkähihaisetkin sinne kaupan hyllyille taas tulee. Tai käy katsomassa vaikka Lindexin shop onlinesta, monta kivaa värikästä vaatetta tulossa syksyksi myös pojille:
Lindex[/QUOTE]

Ei kyllä osunut mun silmään yhtään kivaa ja värikästä bodya sieltä "tulossa pian"- kansiostakaan.

[QUOTE="vieras";26643797]Laitatko linkin, kun just Lindexin sivuja selaan, muttei osunut mun silmiini.[/QUOTE]

Tarkoitin ihan Lindexin myymälöissä. Voi tietysti olla nettikaupassakin, mutta ilmeisesti ei ole, jos et löytänyt. Voin vilkaista silti.

[QUOTE="vieras";26643838]Ei kyllä osunut mun silmään yhtään kivaa ja värikästä bodya sieltä "tulossa pian"- kansiostakaan.[/QUOTE]
Värit ovat kausisidonnaisia. Pätee ihan henkkamaukkaan ja lindexiin. Yhtenä kesänä oli pojille tarjolla sateenkaaren kaikissa sävyissä edukkaita capreja. Seuraavana vuonna värit olivat harmaa, sininen.... Tosin Lindexin verkkokaupassa on huonommat valikoimat kuin kaupoissa on ja kaupoissakin se on aina riippunut tuurista onko juuri siinä toimipisteessä kivaa vai ei sillä hetkellä.

Sama sitten on merkkien osalta. Jonain vuotena merkillä X on omaan makuun just oikeata ja toisena vuonna sitten mallisto on ihan hanurista. Joten joskus sitä vähän pitää selata valikoimia, jos haluaa ne helmet sieltä noukkia ja ostaa varastoon kivaa isommassa koossa :D

retroa inhoaville vaikka vihreätä Apinabody, vihreä LH - Kuopus tai Foss body Grass hopper - Kuopus
Keltaista Crocodile body - Kuopus
valkoista Sammakkobody, lyhythihainen - Kuopus
raidallista Snoozy kietaisubody - mustavalkoinen raita - Keltainen Kettu
Keltaista alaosaa Snoozy baby samettihousut - keltainen - Keltainen Kettu

Ei minullakaan ole koskaan ollut ongelmia löytää pojille kivoja värikkäitä vaatteita! Välillä tuntuu että enemmän on runsaudenpulaa, kun olisi ihania vaatteita tarjolla mutta ei tarvetta uusille vaatteille... Vaikeammaksi se minusta kävi siinä vaiheessa kun siirryttiin vauvojen puolelta leikki-ikäisten puolelle(ja tuli enemmän niitä traktori ja hämähäkkimies-vaatteita), mutta hyvin löytyy vieläkin kivoja ja värikkäitä vaatteita. Voi olla taas asteen verran hankalampaa kun tulevat kouluikään...

Nyt on tosiaan vielä kesävaatteet pääosin kaupoissa, lyhythihaista ym. ja muutenkin koot ja mallit käymässä vähiin kun varastoja myydään tyhjiksi ennen kuin syksyn mallistot tulevat.

Minusta tämä on kiva ja värikäs poikien paita (löytyy koossa 86, ap taisi sanoa etsivänsä kokoon 86 asti)
Toivottavasti linkki toimii...

http://www.lindex.com/fi/6819939/?styleId=28540009

Värit ovat kausisidonnaisia. Pätee ihan henkkamaukkaan ja lindexiin. Yhtenä kesänä oli pojille tarjolla sateenkaaren kaikissa sävyissä edukkaita capreja. Seuraavana vuonna värit olivat harmaa, sininen.... Tosin Lindexin verkkokaupassa on huonommat valikoimat kuin kaupoissa on ja kaupoissakin se on aina riippunut tuurista onko juuri siinä toimipisteessä kivaa vai ei sillä hetkellä.

Sama sitten on merkkien osalta. Jonain vuotena merkillä X on omaan makuun just oikeata ja toisena vuonna sitten mallisto on ihan hanurista. Joten joskus sitä vähän pitää selata valikoimia, jos haluaa ne helmet sieltä noukkia ja ostaa varastoon kivaa isommassa koossa :D

retroa inhoaville vaikka vihreätä Apinabody, vihreä LH - Kuopus tai Foss body Grass hopper - Kuopus
Keltaista Crocodile body - Kuopus
valkoista Sammakkobody, lyhythihainen - Kuopus
raidallista Snoozy kietaisubody - mustavalkoinen raita - Keltainen Kettu
Keltaista alaosaa Snoozy baby samettihousut - keltainen - Keltainen Kettu

Nuo sammakot ja apinabodyt on kyllä tosi ihania!! Tuon tapaisia saisi olla kaupoissa enemmän. Ja tänän shoppailin vaikka missä, niin ei niitä vauvojen bodyja kyllä ole monissa väreissä siellä, vaikka Anatolia niin väittääkin.

Yhteistyössä