miksi poikavauvoille ja pojille on vain rumia vaatteita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Mua pääsääntösesti siks ei houkuta ostella mitään vaatteita syntyvälle poikavauvalle kun olen huomannut että kaupat myy vain rumia vaatteita pojille. Tytölle ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää nättejä ja kivoja vaatteita, mutta pojille näköjään on.

Mistä ihmeestä mä löydän kivoja, hauskoja, värikkäitä (EI PELKÄSTÄÄN SINISIÄ!!!) ja mukavia vaatteita koossa 62-86 pojalle???

esim tämä: http://www.boozt.com/fi/fi/name-it/pojat/pitkahihaiset-bodyt

name it:in vaatteetkin on lähes jokainen sinistä tai edes sen sävyistä. raivostuttavaa!!

[QUOTE="äippä";26642045]Netistä, nyt on vieläpä hyvät alennusmyynnit lähes joka nettiputiikissa. :)[/QUOTE]

no viittisitsä linkata sitten jotain nettiputiikkeja?

Niinpä! Jos maksaa paljon, niin Stockalla on kaikkea tosi tosi kivaa kummallekin, mutta muuten on kyllä yleensäkin ihan pienen vauva vaatteista vaikea löytää mitään oikein kivaa. Vaan on niitä tylsiä vaaleanpunaisia, vaaleansinisiä, valkoisia ja beessejä värejä. Miksei voisi olla enemmän muitakin värejä, ja vähän jotain erikoisempaa niissä vaatteissa. Ja polarn o pyretillä on taas tosi tylsiä punaisia ja sinisiä, raidallisia ja raidattomia kuoseja. Blaah. Tai muuten vaan kamalia kirjavia kuoseja.

Metsolasta! Löytyy ihan mitä väriä vain, tosin maksaa himpun enemmän. Esikoiselle ostin paljon tuttaa ja name it:n vaatteita, niitä kun sai 3 kpl kympillä lähes jatkuvasti ja vaikka värit usein olivat aika hempeitä, löytyi kuitenkin muutakin kuin vaaleanpunaista ja - sinistä. Nyt kakkoselle olen koittanut löytää ihan perusbodeja ja hirvityksekseni jopa tutan ihan perusbodystä, melko ryhditöntä kangasta vieläpä, saa maksaa 15 euroa. Mieluummin ostan hyvälaatuisia ja värikkäitä vaatteita Metsolasta ja maksan hieman enemmän. Ja jos hinta hirvittää, niin ne saa hyvin myytyä eteenpäinkin.

Ihan sieltä tyttövauvoille tarkoitetulta puolelta :) En pinkkiä, mutta esim. ihania keltaisia/oransseja/vihreitä perusbodyja löytyy kivan värisiä tyttöjen puolelta. Minä en poikaani siniseen pue :) Kirpparit on aika hyvä vaihtoehto kans.

Jos ei tykkää uusretrosta tai Popista niin vaatteita on vaikea löytää :D
No Villervalla on värikästä, monillla merkeillä on yksivärisiä tai radallisia värikkäitä vaatteita. Molokids ei ole uusretroa mutta värikästä. Lipfish ei ole uusretroa. Mutta tietty jos ei tykkää mistään, niin se on vaikeata.

Millaisia ne värikkäät vaatteet pitäisi olla?

[QUOTE="miksi";26642164]miksi tyttövauvoille on vain vaaleanpunaista ja poikavauvoille vaaleansinistä[/QUOTE]

Tätäpä olen minäkin kovasti pohdiskellut. Kun kysyntää muillekin väreille olisi, niin miksi oi miksi niin suppea valikoima. Siskon tyttö tykkäsi pienempänä vihreästä/limenvihreästä ja oli aika vaikeaa löytää ko. värisiä tyttöjen vaatteita(mekkoja ym).

Yhteistyössä