"vieras"
No niin, alkoihan se. Kerrotko vieras vielä omat mittasi, voit myös itse arvostella itsesi halutessasi.
Kuka on luullut minua mieheksi? Jaa tuon toisen rintaliivien kokoa tiedustelevan ketjun perusteella?
Höpöhöpö, aika hauskaksihan tämä aina menee (kkuten tuossa jo tiesinkin arvailla) aina siinä vaiheessa, kun joku ottaa henkilökohtaisesti. Fakta nyt kuitenkin on, että en ole missään vaiheessa arvioinut ketään henkilökohtaisesti vaan puhunut yleisellä tasolla lihavuuden aiheuttamista ongelmista yhteyskunnassamme. Vaikka itse olisin reilusti ylipainoinen, eivät ne faktat tästä asiasta miksikään muuttuisi: läski tulee kalliiksi ja se on yksilön valinta, jota kannattaa pohtia vielä siinä vaiheessa, kun asiaan on mahdollista vaikuttaa. Olen siis tätä mieltä edelleenkin, vaikka olen "mies" ja "hyi mikä rimpula" P.s. kuten kfkfkf tuossa kauniisti jo mainitsikin, painoindeksini on kyllä ihan normaaleissa puitteissa. Alipainokaan ei ole hyvä asia, mutta terveydelle kuitenkin ylipainoa terveellisempää, jos alipaino on lievää. Ja jos ihmisen painoindeksi on 24, näyttää hän melko erilaiselta kuin painoindeksin ollessa 19, mutta molemmissa tapauksissa vointi voi olla aivan hyvä.
Ei minulla ole mitään hajua siitä, oletko mies vai nainen Rintaliiviketju? Olen vaikeasti ylipainoinen ja silti ajattelen näin. Ajatteles, myös meillä läskeillä saa olla mielipiteitä!