vieras
taitaa siellä olla joku mustasukkainen äiti! meillä tyttö nukkui 1kk iästä lähtien yöt heräämättä.veti 12h yöunia! käykö kateeks? neuvolassa sanottiin että antakaa soseita! ja meidän lapsi ei todellakaan ole lihava,päin vastoin on todella laiha vaikka aloitti soseet noin aikasin! eikä ole mitään allergioita! täällä on taas näitä mustasukkaisia ja kateellisia äitejä! hei haloo ne on vain suosituksia,niitä voi antaa jo 3kk vanhallekin! minkä ihmeen kiukku kohtauksen sinä sait tuosta minun aikaisemmasta kommentista! ei sulla taida olla kaikki murot samas kipos!Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kyllä maito lapsille riittää mutta äideille ei riitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihan samaa mieltä! meillä myös alettiin antaa tytölle 3kk vanhana soseita.maito ei riittänyt tytölle enää tuossa vaiheessa.Alkuperäinen kirjoittaja sinäpä sen sanoit:Niin, kuten itse sanoit, ei todellakaan kuulu syyt sulle.
t. 3-kuiselle soseita tunkenut
Pitää aloittaa kiinteät mahd. pian että saa vauvan yöimut vähiin ja itse nukkua. Sitten lapset on sellaisia läskipunkeroita kuin mitä ne nykyään jo vauvasta lähtien ovat. Ja sairastavat keliakiaa, diabetestä ja allergioita, sydäntauteja sitten myöhemmin.