Miksi pitää käyttää liian pieniä housuja, joiden alta vilkkuu stringit?

  • Viestiketjun aloittaja sloggy
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai kukaan tuota enää teekkään? Itse en ole nähnyt moneen vuoteen enää. Jossain vaiheessahan se oli muotia yläasteikäisten keskuudessa.
Valitettavasti tekee... viimeksi tänään näin sellaisen virityksen 30+ päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai kukaan tuota enää teekkään? Itse en ole nähnyt moneen vuoteen enää. Jossain vaiheessahan se oli muotia yläasteikäisten keskuudessa.
Valitettavasti tekee. Ihan niinku pukee päälleen myös jotain kauan sitten muodissa olleita kauhuretkuja... Yöks. :headwall:
 
vieras
Ei kai ne liian pienet ole, lantiomalliset vain.

Ei sillä että itelläni vilkkuis, strinkulat kun hukkuis mun pyllyvakoon. Mutta mistä niitä korkeita vyötäröitä oikeasti löytyy? Jokaisessa kuvastossa lukee että "matala vyötärö".
Sama oli farkkukaupassakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
ennemmi matalavyötäröist ku korkeet :x meinaan jos on meinaa pömppistä ni matala malli parempi
Juuri näin. Vatsanahka jää korkempivyötäröisten päälle kun painoa lähtenyt 22kg... Mieluummin matalat ja pitempi paita, ei tuu kahvoja mahan kohdalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
ennemmi matalavyötäröist ku korkeet :x meinaan jos on meinaa pömppistä ni matala malli parempi
Juuri näin. Vatsanahka jää korkempivyötäröisten päälle kun painoa lähtenyt 22kg... Mieluummin matalat ja pitempi paita, ei tuu kahvoja mahan kohdalle.
mut jos on matalat housut ja liian lyhyt paita niin :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
ennemmi matalavyötäröist ku korkeet :x meinaan jos on meinaa pömppistä ni matala malli parempi
Juuri näin. Vatsanahka jää korkempivyötäröisten päälle kun painoa lähtenyt 22kg... Mieluummin matalat ja pitempi paita, ei tuu kahvoja mahan kohdalle.
mut jos on matalat housut ja liian lyhyt paita niin :x
Juuri tällaisia yhdistelmiä vielä(kin) näkee :x
 

Yhteistyössä