Miksi pitää valittaa ÄITIYSPAKKAUKSESTA?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Sehän on "ilmainen" eikä kukaan pakota sitä ottamaan. Joo joo, tiedän että verorahoista se maksetaan. Mutta miksi siitä pitää valittaa?

Just luin Iltasanomista, että Kelan mukaan on valitettu esim. ankka ja jostain muista kuvioista. Siis täh!? Mitä niin kamalaa niissä kuvioissa on, että niistä pitää valittaa??? Toivotaan kuulemma palloa yms. No miten ne sitten on muka parempia?

Ottakoot valittajat sitten rahana sen jos ei kelpaa. Mun mielestä äitiyspakkauksen vaatteet on suloisia eikä niissä ole mitään valittamista. Tai no likan aikana pakkauksessa oli kietaisupaita joka on mun mielestä epäkäytännöllinen. No se jäi käyttämättä enkä todellakaan ruvennut sen takia laittamaan mitään palautetta, saati sitten että laittaisin palautetta jonkun värin tai kuosin takia.... :whistle: :laugh:

En tajua minäkään. Ymmärrän reklamoinnin ja valituksen jos tavarassa on jotakin vikaa, tyyliin saumat huonosti ommeltu tms. tai jos joku vaate on tosi epäkäytännöllinen, mutta että värin tai kuvioinnin takia... :xmas: No näinhän se menee, ettei kaikkia voi miellyttää. Joku tykäkä palloista ja toinen taas ei :D Rahana sitten vaan jos ahdistaa.

Mä olin ihan tyytyväinen pojan pakkaukseen. (-05) Ei ne sellaisia vaatteita ollut mitä kaupasta olisin ostanut, mutta kaikkia käytettiin ahkerasti. Jos toinen tulee (toivottavasti tulee) niin otan edelleen pakkauksen.

juuh,musta on vaan niin helvatan hienoa,että koko äitiyspakkaus on ylipäätään olemassa.ja että saa vielä vapaasti valita otaako rahana vai vaatteena.ei tulis mieleenkään alkaa ruikuttaan.

Samoilla linjoilla. Ei sellaista pakkausta saada ikinä aikaiseksi että kaikki kaikista tykkäis.
Ja perusvaatteina oli meillä kaikki käytössä- tykkäsin tai en, kaikkia käytettiin ja riemusta kiljuen pakkauksen postista hain.

Ja se on kyllä vissi niin, ettei samaa määrää vaatteita sillä rahasummalla hae. Ei ainakaan kaikkein ronkelimmat 'benettonia olla pitää' mutsit.

Kyllä jämpti on näin.

Tulee väkisin mieleen, että niillä valittajilla on ollut helppo elämä eikä mitään tietoakaan oikeista vaikeuksista. Pitää keksimällä keksiä jotakin nuristavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
mua ärsytti kovin se, että jotku rutisijat sai tuttipullonkin pois siitä pakkauksesta...2005 oli ja 2006 ei enään ollut, muka vastoin imetystä!!!

Eikö sitä ole enää? :o Eikö jotkut pahvipäät tajua, että joillakin se tuttipullo on tarpeen! Parempi syöttää sitä vauvaa pullosta kuin pitää nälässä

On se vähän outoa valittaa jostain kuosista kun ne on kuitenkin makukysymyksiä. Tai siis, eihän mikään äitiyspakkaus VOI olla kaikkien mieleen. Mutta saahan sitä mielipiteensä ilmaista. Niinkun vaikka tällä palstalla. Kun joitakin häiritsee sekin, että täällä keskustellaan siitä mitkä vaatteet on kivoja ja mitkä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
mua ärsytti kovin se, että jotku rutisijat sai tuttipullonkin pois siitä pakkauksesta...2005 oli ja 2006 ei enään ollut, muka vastoin imetystä!!!

Eikö sitä ole enää? :o Eikö jotkut pahvipäät tajua, että joillakin se tuttipullo on tarpeen! Parempi syöttää sitä vauvaa pullosta kuin pitää nälässä

Ei oo ei.. Mutta se sen tilalla olevan hammasharjakin on kyllä ihan kähee.. :)

Siis että miten? eihän sitä pulloa ole kenenkään pakko käyttää jos tuntuu että sotkee imettämistä. Tuskin se sieltä pahvilaatikosta mitään olemassa olollaan sotkee :laugh:

Ruusut ja risut on aina paikallaan, sillä lailla saa kehitettyä sitä aina paremmaksi. Tuskin nykyäidit olisivat tyytyväisiä, jos siellä vielä yhä olisi emalinen pesuvati.

Mutta laittakaa palautetta, jos aluslakana on yhä liian pieni normaaliin pinnasänkyyn, että se muuttuisi sopivaksi.

no jos tuntematon mies tarjoo ilmasta munaa niin kait otat vastaan kun ilmasex saa?
ja oot ilonen =)
Kai sitä voi mielipiteensä sanoa? vai onko se jo kielletty? Asioista ei voi keskustella?

Kyllä mun mielestä äitiyspakkauksestakin saa valittaa, vaikka onkin "ilmainen", ainakin tälläisillä keskustelupalstoilla ja vaikka puistossa mammojen kesken. Mutta sitä en minäkään ymmärrä, jos Kelalle asti pitää jostain ankan kuvista valittaa. Taas järkevä kritiikki on ihan paikallaan.

Turhan päiväistä marinaa tuo äp:stä valittaminen. Mutta joidenkin on vain pakko valittaa jostakin, vaikka sitten niistä väreistä ja kuvioista. Pakkauksen saa myös rahana ja pakkaus on netissä kuvina, joten voi katsoa miellyttääkö kuosit vai ei ja sitten päättää ottaako rahan vai pakkauksen.

Yhteistyössä