M
memmu
Vieras
Silläkin uhalla, että ne paskat tulee nyt sitten mun niskaan niin kysyn... Miksi ihmistä joka on jo maassa pitää vielä potkia? Täällä on taas otettu silmätikuksi yksi palstalainen ja jokaisesta hänen avauksestaan sataa nyt hänelle paskaa niskaan. Ihan varmaan jos hän nyt sanois, että ihana kun paistaa aurinko niin joku alkais nariseen, että onko pakko vouhottaa ja ärsyttävää tommonen auringonpaisteella leuhkiminen kun meillä sataa vettä.
Eikö siis ihmiset täällä ymmärrä että toiset toimivat toisella tavalla. Se "minun tapa" ei välttämättä ole ainoa oikea ja toiselle myötätunnon näyttäminen ei ole heikkouden tai "perseen nuolemisen" merkki.
Toki palstan meininki on tuntunut vähän olevan se, että "syö tai tule syödyksi". Mutta mitä sadistista mielihyvää siitä oikeasti saa, että kiusaa toista ihan surutta... en vaan jaksa käsittää.
Voimia sinulle jaksamiseen jos hoksasit itsesi tästä kirjoituksestani!
Eikö siis ihmiset täällä ymmärrä että toiset toimivat toisella tavalla. Se "minun tapa" ei välttämättä ole ainoa oikea ja toiselle myötätunnon näyttäminen ei ole heikkouden tai "perseen nuolemisen" merkki.
Toki palstan meininki on tuntunut vähän olevan se, että "syö tai tule syödyksi". Mutta mitä sadistista mielihyvää siitä oikeasti saa, että kiusaa toista ihan surutta... en vaan jaksa käsittää.
Voimia sinulle jaksamiseen jos hoksasit itsesi tästä kirjoituksestani!