miksi pitää hävetä ulkomailla toista suomalaista????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

malla

Vieras
nyt kun tuli tämä matkaoppaat sarja, niin moni on sanonut että kylläpä hävettää!!

siis kertokaa mulle miksi pitää nolostua ja tuntea myötähäpeää siitä että joku muu on tuonut makkaraa kotoa mukana, laittanu juntit vaatteet tai oleilee vaan hotellilla?

me itse matkustamme paljon ja ei mulla ikinä oo hävettäny tuommonen....

Juu ei oo muitten lomailutyylit multa pois. Hävettikö se öykkäröivä RUOTSALAINEN ketään siinä ohjelmassa? Britit ja saksalaiset ei jää kyllä yhtään jälkeen kaikissa omituisuuksissaan.

Ei ole mukavaa joutua samaistumaan muuhunkaan epämääräiseen joukkoon tahtomattaan.
Eli en halua kulkea narkkarijoukossa, enkä istuskella puistonpenkillä alkkisten kanssa. Valitsen jonkun muun seuran. Tämähän ei siis koske kaikkia suomalaisturisteja, vaan sitä osaa, jotka katsovt usein vielä asiakseen kovaan ääneen kuuluttaa junttiuttaan. Tällä palstalla on näistä junteista ollut juttua aikaisemminkin muissa yhteyksissä

kukaan ei ole hävennyt sitä ruotsalaista joka joutui lähtemään poliisien mukaan....ei vaan se suomalainen pariskunta on niiiiin juntti ja nolo!!! siis häh, onko mulla jotain vikana kun musta se pariskunta oli ihan tavallinen. ei mua nolottanu!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu ei oo muitten lomailutyylit multa pois. Hävettikö se öykkäröivä RUOTSALAINEN ketään siinä ohjelmassa? Britit ja saksalaiset ei jää kyllä yhtään jälkeen kaikissa omituisuuksissaan.

tän pointi ymmärrän. Mutta siltikän en tajua, mitä noloa on siinä että pukeutuu miten pukeutuu tai hakee rihkamaa kaupasta. Sekö on hienoa, että kiertelee nähtävyyksä ja käy kallissa merkkiliikkeessä?

Meidän perhe viettää lomilla melkein kaiken ajan rannalla, lapset rakastaa sitä ja itekkin saa rentoutua. Se on meidän tapa lomailla, onkohan sekin jonkun mielestä noloa? Yhdessäkään liikkeessä emme käy ostoskilla, emme jaksa tuota kaupankäyntä. Tuo oli kivaa katsottavaa, kun joku jaksaa olla hieromassa kauppaa....en ymmärrä miten ois pitäny nolostua!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole mukavaa joutua samaistumaan muuhunkaan epämääräiseen joukkoon tahtomattaan.
Eli en halua kulkea narkkarijoukossa, enkä istuskella puistonpenkillä alkkisten kanssa. Valitsen jonkun muun seuran. Tämähän ei siis koske kaikkia suomalaisturisteja, vaan sitä osaa, jotka katsovt usein vielä asiakseen kovaan ääneen kuuluttaa junttiuttaan. Tällä palstalla on näistä junteista ollut juttua aikaisemminkin muissa yhteyksissä

Yhteistyössä