S
surku
Vieras
Mä olen aina toiminut järkevästi. Ensin opiskellut ammatin, sitten töihin. Kävin vielä töissä opiskelun ohella ettei tarvi opintolainaa ottaa. Miehen kanssa 8 vuotta yhdessä ennen kuin mentiin naimisiin ja tehtiin lapsia. Omakotitalo ja sen mukainen laina on mitoitettu meidän tuloille sopivaksi, ei tee tiukkaa maksaa lyhennystä vaikka jompi kumpi lomautettaisiin. Mitään lainoija ei ole autoista, huonekaluista, vaatteista tms. Kaikki maksetaan aina käteisellä. Lapsia ei tehdä enempää nyt koska se ei ole nyt järkevää kun on lama. Eikä yhtä enempää tulla koskaan tekemään koska halutaan että lasten taloudellinen tulevaisuus on turvattu. Töissä käyn tunnollisesti ja hoidan homman hyvin. En ole koskaan turhaan pois enkä "laiskottele" työpäivän aikana. Lapset olen kasvattanut suositusten ja ohjeiden mukaisesti, yrittänyt tarjota riittävässä määrin rakkautta ja rajoja. Aina yhtä järkevästi toiminut ja miettinyt jokaista päätöstä ja sen seurauksia. JA NYT MUA VITUTTAA.
Meidän talo ei ole se unelmapalatsi jota toivoin. Autot, huonekalut ja vaatteet ei ole niitä upeita, design tuotteita joita kaipaisin. Olen töissä alalla jolla en halua olla ja työpaikassa jossa en oikeastaan viihdy. Mieheni kanssa ollaan edettyy niin hitaasti, rauhallisesti ja arkea viettäen että välillä kaipaisin sitä että voisin jonkun kanssa vaan intohimon pauloissa tempaista jotain radikaalia. Lapset on niin orjallisesti kasvatettu suositusten mukaisesti, että pode jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä koska en kuitenkaan voi elää niin täydellisesti kuin niiden mukaan pitäisi. Haluaisin kipeesti nyt vauvan mutta järki peittää sydämen äänen. Tuntuu siltä, että ihan kaikki on pilalla, vaikka oikeastaan missään ei ole vikaa. Onko tuossa nyt mitään järkeä?
Meidän talo ei ole se unelmapalatsi jota toivoin. Autot, huonekalut ja vaatteet ei ole niitä upeita, design tuotteita joita kaipaisin. Olen töissä alalla jolla en halua olla ja työpaikassa jossa en oikeastaan viihdy. Mieheni kanssa ollaan edettyy niin hitaasti, rauhallisesti ja arkea viettäen että välillä kaipaisin sitä että voisin jonkun kanssa vaan intohimon pauloissa tempaista jotain radikaalia. Lapset on niin orjallisesti kasvatettu suositusten mukaisesti, että pode jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä koska en kuitenkaan voi elää niin täydellisesti kuin niiden mukaan pitäisi. Haluaisin kipeesti nyt vauvan mutta järki peittää sydämen äänen. Tuntuu siltä, että ihan kaikki on pilalla, vaikka oikeastaan missään ei ole vikaa. Onko tuossa nyt mitään järkeä?