Miksi aina pitää olla ilkeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian kiltti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian kiltti

Vieras
Taustani on se, että muutama suhde on mennyt pieleen miesten kanssa, ja viimeisin sitten petti minua puolentoista vuoden yhdessä olon jälkeen. Minulla ei siis ole ollut onnea rakkaudessa.

Tänään olin kaupassa ja näin vanhan tutun, joka vahingoniloinen ilme kasvoillaan tuli kysymään: "no, miltäs nyt tuntuu, kun olet taas yksin?"

Juu, ihan kamalalta ja nöyryytetyltä tuntuu, että kiva. Toinen ilkeä on serkkuni, jolla on mies ja talo ja lapsia kolme. Hän jaksaa aina mollata ja naureskella.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Eipä taida hällä se itsetunto kumminkaan olla kohillaan. Tollasella sitä koittaa pönkittää..

:hug:

:wave:
kyllä se onni vielä sinuakin potkaisee joskus..
älä tuollaisista välitä.. sano vain että hyvä kun pääsin sellaisesta paskasta eroon..

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Oletko varma, että ilkeilläkseen?

Kun on yksinolossa hyvätkin puolensa...

Onhan siinä nekin, tiedän, mutta olen varma että oli vain ilkeä... se näkyi ilmeestä ja kuului äänestä, en niitä tänne osaa kuvailla.

Alkuperäinen kirjoittaja liian kiltti:
Taustani on se, että muutama suhde on mennyt pieleen miesten kanssa, ja viimeisin sitten petti minua puolentoista vuoden yhdessä olon jälkeen. Minulla ei siis ole ollut onnea rakkaudessa.

Tänään olin kaupassa ja näin vanhan tutun, joka vahingoniloinen ilme kasvoillaan tuli kysymään: "no, miltäs nyt tuntuu, kun olet taas yksin?"

Juu, ihan kamalalta ja nöyryytetyltä tuntuu, että kiva. Toinen ilkeä on serkkuni, jolla on mies ja talo ja lapsia kolme. Hän jaksaa aina mollata ja naureskella.

Vastaus tuohon voisi olla: "ihanaa olla sinkku, ei tarvitse miestä katsoa ja passata. Jos tekee miestä mieli voin valkata yhden illan seurakseni parhaat päältä, ja antaa miehen pestä/pesettää kalsarinsa muualla."

Yhteistyössä