Miksi pissattaa koko ajan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niina"

Vieras
Kävin virtsatieinfktiotesteissä ja ne näyttivät negatiivista. Silti olen käynyt jo monta yötä putkeen vessassa pissalla tunnin välein ja joka kerta on tunne, että rakko on täynnä ja ei meinaa ehtiä vessaan. Lisäksi minulla on kuumetta. Mikähän voisi olla kyseessä siis muu kuin virtsatientulehdus? Onko kellään vastaavaa? Siis ollut kuumetta ja virtsatieinfektion oireet olematta virtsatientulehdus? Kiitos jos joku viitsii vastata:)

Se että sulla on kuumettakin viittaisi kyllä infektioon, otettiinko mitään tulehdusarvoja? Kannattaa käydä antaa uusi näyte ellei oo otettu kun yksi. Ilman tota kuumetta, pissahätä voi johtua monesta eri syystä. Itse kävin tutkimuksissa kun tulehdusta ei löytynyt ja mitään ei löytynyt. Itse huomasin syyksi ilmeisesti vichyn juomisen. Vaikka en juonut sitä kun lasin päivässä niin se ärsytti rakkoa.

Kun käyn pissalla, niin tuntuu pöntöltä noustessa, että taas tuntuu niinkuin pissattais. Tämä vaiva tuli pissatulehduksen jälkeen. Olen valittanu gynelle, mutta sanoi vain, että käytä karpalovalmisteita. Ei oikein ymmärtänyt vissiin mitä tarkoitin. Siis yliaktiivista rakkoa. Toivoin, että olisin saanut siihen lääkkeet, mutta täytyy nyt vaan ootella meniskö ohi. Kannattaa pidättää pissaa niin kauan kuin jaksaa, niin rakko suurenee ja vaivat helpottaa. En sitte tiedä kuinka pitkään nämä oireet jatkuvat. Tsemppiä sulle, toivottavasti tästä oli apua.

Yhteistyössä