Miksi pieniä vauvoja viedään nykyisin jatkuvasti muille hoitoon/yökylään?

• Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä :(
  • Ensimmäinen viesti
"ässä"
Yhden tälläisen tapauksen tiedän. Kerroin tälle nuorelle äidille raskaushaaveistani ja hän vastasi suurinpiirtein näin:
"Siis se on ihan typerää, että ihmiset pelkää, että lapsi rajoittais menoa, mä oon ainaki päässy ulos aina kun mua huvittaa. Mun lapsi on tosi usein viikoloppusin isovanhemmilla tai kavereilla hoidossa nii et mä pääsen ihan samalla tavalla bilettää ku ennen lasta. Nii et turha pelätä et se rajottais elämää jotenki"

"heh"
[QUOTE="ässä";23500998]Yhden tälläisen tapauksen tiedän. Kerroin tälle nuorelle äidille raskaushaaveistani ja hän vastasi suurinpiirtein näin:
"Siis se on ihan typerää, että ihmiset pelkää, että lapsi rajoittais menoa, mä oon ainaki päässy ulos aina kun mua huvittaa. Mun lapsi on tosi usein viikoloppusin isovanhemmilla tai kavereilla hoidossa nii et mä pääsen ihan samalla tavalla bilettää ku ennen lasta. Nii et turha pelätä et se rajottais elämää jotenki"[/QUOTE]

Siellä taas joku katkera lapseton dissaamassa muiden toimintaa kun itse olisi NIIIIN paljon parempi :D

Yhteistyössä