Tuolla maalla. eräässä kunnassa jäi naapurin noin 70 - vuotias mies leskeksi vuoona 2007. Minä olin luullut hänen olevan ihan fiksun miehen, hän oli naimisissa sairaanhoitajan kanssa ja on itse eläkkeellä oleva insinööri. Tosin olin huomannut hänen katselevan joskus minua sieltä naapurin puolelta.
Kuinka ollakkaan, kerran viime kesänä hän tuli uimahousut jalassa yhtä`äkkiä juttelemaan aidan
takaa ja kysyi minulta, lähtisinkö minä uimaan hänen kanssaan johonkin uimarannalle. Vastasin,
ettten taida lähteä. Sitten hän lisäsi, että hänellä olisi nyt " emännän paikka vapaana ", johon
minä sanoin leikilläni, että pistetään korvan taakse.
Sitten hän yhtenä lauantai-iltana huusi sieltä aidan takaa minulle muiden naapureiden kuulleen:
Tuu nyt syömään makkaraa minun kanssani ja sitten alat hieromaan minua ! Katsoin häntä vähän aikaa hiljaa ja huusin sitten hänelle, että olen juurin menossa omaan saunaan, ja syön
ihan omia makkaroitani, enkä aio tulla hieromaan häntä missään tapauksessa !
Mutta tämä leskimies varmaan luuli ja odotti minun menevän hänen luokseen, mutten tietenkään
mennyt, koska en ole kiinnostunut enkä ihastunut häneen. Myöhemmin kesällä kuulin hänen haukkuvan minua huoraksi muille naapureille ! Kuinka jotkut miehet ovat tällaisia, tämäkin jo
kypsässä 70 - vuoden iässä !
Aikuinen nainen haluaa tutustua mieheen juttelemalla ja odottaa miehen pyytävän itseään juomaan ja syömään nätisti, eikä mitään tuollaista, että tule minun kanssani nyt saunaan tai
mitään aivan suoraa seksiin ehdottelua. Miten mukamas joku mies voi olla varma, että joku
aikuinen naapurissa oleva nainen haluaisi harrastaa seksiä tämän kanssa, koka mitään ei ole
tapahtunut aikaisemmin, ei ole ollut mitään vaihdettuja katseita, hymyjä ei juttelua eikä
yhtään minkäänlaista flirttiä. Tämä vanhempi leskimies käyttäytyti todella typerästi ja huonosti !