miksi perjantaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen ihan poikki.
perjantai on se päivä, jolloin haluaisin että minä pääsen valmiiseen jonkun muun suunnittelemaan ruokapöytään jonkun muun siihen laittamille astioille sotkemaan
jolloin haluaisin että koko perhe siivoaa kodin, kun minä olen viikon ajan tehnyt peruskunnossapidon (imuroinnit, sängyt, pyykit, astiat, kierrätyksen, tiskipöydät, tasot joka päivä pölystä, tavarat paikoilleen)

Ennen kuin ihmisellä on lapsia, ei voi tietää työn määrää. Kukaan ei sitä etukäteen kerro, mikä työ lapsissa on (jos heidät hoitaa itse, eikä mummot/lastentarhanopettajat/iltapäiväohjaajat/Lapset itse...)

Osta perjantaisin valmista ruokaa. Älä siivoa koko ajan, anna välillä olla täysi kaaos, hyväksy se että aina ei voi olla siistiä, lue kun lapset nukkuu. Älä yritä olla täydellinen äiti, tee jotain omaa, harrastus tai työ tms

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Siis siivoatko joka päivä? Siinä syy väsymykseesi. Oisko elämä mielekkäämpää, jos vaikka menisitte perjantaisin ulos syömään?

No kun joka päivä tietokoneeseen, televisioon, tasoille kertyy pöly, joka päivä on pyykkiä, joka päivä on astainpesukone täytettävä pari kertaa, meillä vaan kaksi lasta.En ymmärrä miten kukaan jaksaa isompaa perhettä.

Lapsetkin on perjantaisin kiukuisia, ei noidne kanssa voi mennä minnekään. tappelevat.

Mulla on aina mustat silmänaluset vaikka nukun paljon. Juuri mietin ja mieskin sanoi, että verikokeeseen pitäisi mennä...

Yhteistyössä