miksi pelkään koko ajan "typerää" asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sssssssssssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sssssssssssss

Vieras
tuntuu että onkohan mussa jotain vikaa. oon varmaan puoli vuotta ruvennut joka päivä miettimään ja pelkäämään äitini menettämistä ja omaa kuolemaa. Äitini on 60 ja puhuu koko ajan "ettei ole enää paljon elinvuosia jäljellä".Saatan purskahtaa iltaisin yhtäkkiä itkuun kun ajattelen tätä. Tämä ahdistaa minua ihan hirveästi. Elämässäni ei ole ketään yhtä tärkeää kuin äiti, ketään muuta kelle voisin puhua. En osaa edes kuvitella elämää ilman häntä. Oma kuolemakin on ruvennut ahdistamaan ihan hirveästi, pelkään läheisten tai omaa kuolemaani.. Muuten mulla on kaikki hyvin, niin miksi ihmeessä tämä asia ahdistaa niin kamalasti??

Kannattaisi mennä terapeutille asioista juttelemaan. Saattaisi helpottaa kummasti oloasi eikä tarvitsisi yksin asioita miettiä. Pystytkö jutella miehellesi jos sellainen on kuvioissa?

Ei kai se ihme ole, jos äitisi on alkanut toistella, että ei ole enää elinvuosia paljon jäljellä? Oma äitini on yli 60, mutta ei voisi koskaan sanoa noin. Onko äidilläsi joku syy sanoa noin?

Yhteistyössä