miksi parkkihallissa pitää vetää toiseen autoon kii

  • Viestiketjun aloittaja siitäs sai
  • Ensimmäinen viesti
ap
mun auto oli täysin ruudussa oikein.väliä ei ollu ku 30cm hyvin vähä.Tää oli vinottain vetäny muhun kii.Koeta siinä muksu saada autoon,väänsin peilinki samalla oppii ehkä
 
^nan
Aika hemmetin typerää ja lapsellista toimintaa sinulta!
Mitä jos sen toisen auton vieressä oli ollut auto, jonka takia ei voinut pysäköidä keskelle ruutua? Mitä jos henkilöllä oli kiire eikä ehtinyt/osannut täydellisesti pysäköidä?

Suoritit myös rikoksen tekemällä jäljen toiseen autoon. Toivottavasti parkkialueella on valvonta (kuten yleensä joka paikassa on) ja sitten voivat ottaa yhteyttä sinuun jälkeenpäin. Mielenkiintoista, miten tällaisia idiootteja vaan löytyy. Oikein esimerkillistä toimintaa lapsellesi, jos jotain olisi pakko ollut tehdä, olisit jättänyt lapun tuulilasiin, mutta en voi tajuta miten joku on niin typerä, että tahallaan vahingoittaa toisen omaisuutta. No, toisaalta ihan hyvä, ei ainakaan juristina lopu työt kesken.
 
totta toinen puoli
Ei mitenkään järkevästi toimittu ap:lta. Mutta alkuperäinen asia on asiaa: Miksi tosiaan jätetään auto miten sattuu siihen ruutuun? Meidän pihassa on muutenkin pienet parkkiruudut, ja huolimattomasti parkkeeraaminen haittaa todella. Kerran ei oikeasti mahtunut meidän auto maksettulle paikalleen, kun molemmat viereiset oli laittaneet autonsa miten sattuu.
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
ei tullu mieleen peruuttaa sitä käysääs ulos siitä ruudusta että saat kakaras autoon?
JOO JÄTÄN VAUVAN MAKAAMAAN MAAHAN HEKO HEKO.
auto oli hallin perällä ja tilaa oli muualla mutta kii oli vedetty hyvä ku pääsin itse autoon!
ELI TEISTÄ ON OIKEUTETTUA VETÄÄ TOISEEN AUTOON KIINNI
 
Moi
Mulle on käynyt noin ihan pihalla parkkipaikalla, kahdesti. Eka kerralla oli jätettävä vauva kaukalossa maahan ja peruutin ja laitoin vauvan autoon. Toka kerralla vieruskuski tuli sopivasti paikalle ja avauduin sille sanallisesti ku pisti niin vihaksi..
 
qwerty
tässä esimerkki miksi otan viereisten autojen rekkarit aina ylös. varsinkin jos näkee että autossa kenties matkustaa lapsia. ja osaan parkata keskelle ruutua. ja osaan myös pienessä tilassa avata auton oven ja nousta autoon.
 
Jepp
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
ei tullu mieleen peruuttaa sitä käysääs ulos siitä ruudusta että saat kakaras autoon?
JOO JÄTÄN VAUVAN MAKAAMAAN MAAHAN HEKO HEKO.
auto oli hallin perällä ja tilaa oli muualla mutta kii oli vedetty hyvä ku pääsin itse autoon!
ELI TEISTÄ ON OIKEUTETTUA VETÄÄ TOISEEN AUTOON KIINNI
Onko oikeutettua naarmuttaa toisen autoa?

Mitä jos ensi kerralla kömmit lapsi sylissä istumaan ratin taakse. Käynnistät auto.
Nytkäytät sitä sen verran taaksepäin, että takaovi mahtuu aukeamaan.
Nouset autosta ja laitat lapsen turvaistuimeen ja sitten peruutat pois parkkiruudusta ja lähdet ajelemaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mihin kohtaan sitä toista autoa osuit?
mitäpä luulet?ois pitäny potkasta sitä romua!Lapun oisin voinu jättää vittuillakseni mutta ei ollut kynää
Tiedä vaan, että me jouduttiin just pulittaan 250? tuollaisen törpön takia kuin sinä ap!
No olitko jättänyt auton vinoon ja kiinni toiseen autoon??Niin ettei autoon pääse kunnolla?Itse joudun käyttämään vielä kävelykeppiä jalan vamman takia joten kiipeeppä sillä
 
qwerty
Alkuperäinen kirjoittaja Jepp:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja qwerty:
ei tullu mieleen peruuttaa sitä käysääs ulos siitä ruudusta että saat kakaras autoon?
JOO JÄTÄN VAUVAN MAKAAMAAN MAAHAN HEKO HEKO.
auto oli hallin perällä ja tilaa oli muualla mutta kii oli vedetty hyvä ku pääsin itse autoon!
ELI TEISTÄ ON OIKEUTETTUA VETÄÄ TOISEEN AUTOON KIINNI
Onko oikeutettua naarmuttaa toisen autoa?

Mitä jos ensi kerralla kömmit lapsi sylissä istumaan ratin taakse. Käynnistät auto.
Nytkäytät sitä sen verran taaksepäin, että takaovi mahtuu aukeamaan.
Nouset autosta ja laitat lapsen turvaistuimeen ja sitten peruutat pois parkkiruudusta ja lähdet ajelemaan.
liikaa vaivaa ap:lle. kun ei itsekään mahdu autoonsa.
 

Yhteistyössä