Muutaman tunnin jo aina välillä hidastellut. Nyt sivut sentään aukeavat ilman erroreita, mutta sivujen lataus on turhan hidasta.
Mistä tämä johtuu? EI pitäisi mun yhteydessä olla vikaa, kun muut sivustot aukeavat ihan normaalisti, ja nopeustestikin oli ihan ok.
Mistä tämä johtuu? EI pitäisi mun yhteydessä olla vikaa, kun muut sivustot aukeavat ihan normaalisti, ja nopeustestikin oli ihan ok.