Miksi pakko saada karkkia jOKA PÄIVÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja namuholisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

namuholisti

Vieras
Tää on mulle samankaltainen ongelma kuin alkoholistille alkoholi.On vain pakko saada joka päivä jotain makeaa,muuten olen levoton ja ärtynyt.Jos tiedän,että illalla odottaa karkkipussukka niin jaksan paremmin koko päivän..Sairasta..?

Mulla on ihan sama ongelma! pahe on suklaa, ja sitä on saatava joka päivä :attn:
lähden jopa sateeseen rattailla hakemaan kioskilta suklaata, suklaassa on mielihyvää aiheuttavia aineita, niihin kai oon koukussa, ja sit kun se on niin hyvää...oon yrittäny karkkilakkoa mut aina ne epäonnistuu :headwall: :D

Hyvä,et löytyy kohtalotovereita..Meinasin tulla hulluksi,kun kaapissa ei ollut karkkia,enkä jaksanut lasten kanssa lähteä hakemaan..Soitin sit miehelle,et tuo töistä tullessaan ja hän aikoi käydä kioskilla,kun ei kauppaan enää ehdi..Eli mies mukana tässä touhussa..:) Rusinat jo söin kaapista pahimpaan,mutta eihän se auta..On tää kauheeta,enkä ikinä kykenisi karkkilakkoon:/

Täällä kanssa yksi "sokeri rotta". Jotain makeeta on saatava joka päivä ja lakot ei tosiaan onnistu vaikka kuinka koittaisi. Minkäänlaista itsehillintää ei löydy. :kieh: :headwall: :D

Se on se sokeri ja lisäaineet, niistä tulee riippuvaiseksi. Ihan kuin röökistä tai alkosta.
Seuraava neuvo kuulostaa sokeriholistin korvaan naurettavalta, mutta itse sen muutaman kerran testanneena voin kertoa, että se TOIMII!

Eli, olet viikon ilman YHTÄÄN karkkia. Et osta kotiin yhtään, et syö vaikka tarjottaisiin. Siis edes sitä yhtä!
Noin viikon kuluttua huomaat, että sun ei enää tee mieli karkkia, päivä päivältä se halua vähenee ja loppujen lopuksi et edes enää ajattele karkkia.

MUTTA, jos ja kun sorrut joskus taas karkkiin, se on menoa...Toiset ne vaan ei tunne sanaa kohtuus... :|

Mutta mä suosittelen ihan tosissaan tuota totaalikieltäytymistä. Sä jaksat paremmin ja siinä sivussa kilojakin saattaa karista. Tsemppiä! :)

kanssa ilmottaudun, aina on karkkipussi piilossa kaapissa. Vi*** mä oon tyhmä! Onko oikeesti pakko ostaa karkkia, miten ihmeessä sais loppumaan. Jos karkin syönnin sais jäämään niin varmaan tuo mahamakkarakin tuosta pienentyis. Suklaata en syö mutta lontoon rakeita.. namskista. Pitäiskö yrittää oikeesti jättää karkit pois!

Olinkin kerran muutaman päivän kokonaan ilman karkkia ja kaupassa ihan ihmettelin,kun ei tehnyt edes mieli ostaa..Mutta sitten,kun kerran taas ostin niin tässä ollaan.Mulle riittää,jos karkkia edes vaan on kaapissa,vaikkei söiskään niitä(harvemmin jäävät syömättä!),mutta kunhan sitä on..Ikäänkuin "varalta"..Pitäisi alkaa lakkoon,kun vaan pystyisi..*miehen tuomaa karkkipussia odottaen*

Minä myös ilmoittaudun tähän ketjuun :wave:
ihan kamala karkintuska joka ikinen päivä...levyllinen suklaata saatta mennä kuin leipäpala nassuun :ashamed: :saint:

:wave: Täällä kans yks!
Tajusin riippuvuuteni viimeistään siinä vaiheessa, kun kärsin aivan mielettömästä hammassärystä... Vannoin, että nyt loppu karkin syönti, kun hammas oli niin pirun kipeä. Noh, hyvä, kun puudutuskaan kerkesi lakata, kun minä jo tein kaupassa itselleni irtokarkkipussia :ashamed: :ashamed:
Mies oli ihan: :o tuon hammassäryn jälkeen vielä ekana on mielessä karkki!
Sanoin miehelle, että emmä itelle, ku pojalle ja salaa sitten piilossa niitä karkkeja popsin (juu-u super noloo, aikuinen ihminen :ashamed: ) ja kyllähän mä kiinni siitä sit jäin, mutta meitä vaan molempia nauratti. Tosin silloin tajusin, miltä tuntuu olla alkoholisti tai röökistä riippuvainen :/
Aivan uskomatonta, kuinka voi olla "karkin tuskat" jos ei ole mitään hyvää kaapissa... Hulluks meinaa tulla, ku etsii ja miettii, että mitä hyvää söis... :whistle: :headwall: :D

yritän tsempata ja heitin just puolillaan olevan karkkipussin roskiin! hyvähän se nyt on mutta huomenna varmaan jo vi****. Huomenna en ole menossa kauppaan.. mutta perjantaina laivalle, pitäskö jättää lastenkin tuliaiskarkit ostamatta..

Yhteistyössä