Miksi pahimmat sovinistit naivat usein ulkomaalaisen naisen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sovinistit yleensä kannattavat perinteistä sukupuoliroolijakoa eli mies on perheen pää ja tuo leivän pöytään, nainen hoitaa kodin ja lapset. Mun mielestä on ihan ymmärrettävää, että kun Suomesta ei näitä naisia enää ole yhtä hyvin tarjolla kuin joskus vuosikymmeniä sitten, niin valitsevat vaimonsa sellaisesta kulttuurista, jossa tämä sukupuoliroolijako vieläkin on.

Alkuperäinen kirjoittaja touché!;25830607:
Siis mustilla miehillähän on melkein kaikilla vaimon lisäksi myös rakastaja, joka on sitten parempi kroppainen. Parempihan se oleskelulupa on saada "rikkaan" naisen kanssa niin voi ottaa sitten köyhän ja hoikan rakastajan? :D

Onko ylipainolla ja varakkuudella joku yhteys? :O

[QUOTE="vieras";25830574]Eipä ole raha kovin vieras asia suomalaisillekaan naisille, ainakaan kun tulee puheeksi elarit.[/QUOTE]

Joo, elarit onkin todellinen kultakaivos :D. Voi kiesus sun kanssas.

Ehkäpä ulkomaiset naiset ovat samalla aaltopituudella näiden miesten kanssa. Miesvihasta kumpuava äärifeminismi on vallannut alaa lähinnä Pohjoismaissa. Muualla se on harvinaista.

Mä luulen että Sinnetännemäkeä ei kukaan suomalainen mies huolinut. Vääntelee naamaansa ja puhuu kuin kehitysvammainen, ilmeisesti alkoholin liikakäyttö veronmaksajien piikkiin on tuhonnut ne vähäisetkin aivosolut.

Ainakin 90 % thaimaalaisen naisen kanssa avioituneista suomalaismiehistä tuntuu olevan:

a) reilusti thainaista vanhempia
b) yleensä ylipainoisia ja "ei-minkään-näköisiä"

Ei kai tämä nyt voi olla enää sattumaakaan?

Ainakin 90 % thaimaalaisen naisen kanssa avioituneista suomalaismiehistä tuntuu olevan:

a) reilusti thainaista vanhempia
b) yleensä ylipainoisia ja "ei-minkään-näköisiä"

Ei kai tämä nyt voi olla enää sattumaakaan?

Voisiko se kertoa siitä, että thainaisilla on erilaiset käsitykset viehättävästä miehestä? Ts. vanhempi ja vakavarainen on kiinnostavampi kuin joku parikymppinen rantapummi.

[QUOTE="jeah";25831014]Mä luulen että Sinnetännemäkeä ei kukaan suomalainen mies huolinut. Vääntelee naamaansa ja puhuu kuin kehitysvammainen, ilmeisesti alkoholin liikakäyttö veronmaksajien piikkiin on tuhonnut ne vähäisetkin aivosolut.[/QUOTE]:laugh::laugh:

Ei sais nauraa, mutta en itsekään pidä sinnemäestä ja sen puhetyylistä.

Yhteistyössä