Miksi otat pettäjämiehen kerta toisensa jälkeen takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
Kertaluontoisen pettämisen saattaisin vielä hyväksyä, mikäli mies todella katuisi ja lupaa parantaa tapansa. Tosin voisi käytännössä olla, että suhde loppuisi tuohon yhteen kertaan. Aika outo tapa osoittaa toisen kunnioitusta on pettää.

On naisia, jotka ottavat miehen avosylin vastaan kerta toisensa jälkeen miehen käytyä vieraissa. Miksi näin? Eikö ole yhtään omanarvontuntoa vai taloudelliset seikatko painavat vaakakupissa? Suhde täytyy olla tosi kieroutunut, jos toisella on lupa toimia mielihalujensa mukaan.

Tiedän miehen, joka on pettänyt vaimoaan viimeisen kolmen vuoden aikana kuuden eri naisen kanssa. Ja tämä nainenkin tietää. Jotenkin vaikea ymmärtää, miksi antaa anteeksi, kun sama tulee toistumaan. Vai onko marttyyrin osa jotenkin tavoiteltava?

Nämä tuttavat, jotka ovat miestensä tekosista kertoneet, oavt ehkä ylikilttejä ja toivovat miehen paranemista. Ehkä niin käykin...

Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Tällä miehellä on kolme teini-ikäistä lasta ja on pettänyt vaimoaan ennenkin. Omaksi miehekseni en häntä haluaisi, kunhan hauskaa pidetään.
Minulle ei kuulu, miksi vaimo kaiken hyväksyy ( minusta tosin ei taida tietää). Se on miehen ja vaimon välinen asia. Jos mies on niin hyvin henkisesti varustettu ja vaimonsa myös, pystyy varmaankin tuollaisenkin luonteenheikkouden toisessa hyväksymään. Elämä on valintoja täynnä.

Alkuperäinen kirjoittaja Joillekin sopii...:
Minulla on suhde varatun miehen kanssa. Tällä miehellä on kolme teini-ikäistä lasta ja on pettänyt vaimoaan ennenkin. Omaksi miehekseni en häntä haluaisi, kunhan hauskaa pidetään.
Minulle ei kuulu, miksi vaimo kaiken hyväksyy ( minusta tosin ei taida tietää). Se on miehen ja vaimon välinen asia. Jos mies on niin hyvin henkisesti varustettu ja vaimonsa myös, pystyy varmaankin tuollaisenkin luonteenheikkouden toisessa hyväksymään. Elämä on valintoja täynnä.

Minullekin sopii vallan mainiosti, että ex-aviomies elää uuden valittunsa kanssa.
Olen jo syönyt itseni tänään puhki, vaikka vatsassa on vain riisipuuroa, suklaajoulupukkia ja nyt herkuttelen kahvilla ja pipareilla.

Lapset lähtivät isänsä luokse jouluaattoa viettämään.

Varattuihin miehiin en koskisi edes pitkällä tikulla. Kuormasta ei syödä sanoo viisas väki.

Miksi otat pettäjämiehen kerta toisensa jälkeen takaisin?*

Vain ne läheriippuvaiset naiset ottaa petturin kerta toisensa jälkeen takaisin.
Syy johtunee tästä: kun noilla naisilla ei ole omaa elämää.
Nainen luulee ettei tule toista tai parempaa miestä vastaan.
Joku pitää olla.'kun tuollainen nainen ei osaa eikä uskalla elää yksin ihanaa omaa elämää.naisella ei ole omia harrastuksia/menoja /tekemistä nainen luulee, että mies rakastaa häntä.mutta,nainen unohtaa kysyä itseltään 'rakastaako toi petturi mua oikeasti? ei tuollainen nainen edes kerkiä ajatella rakastaako mies häntä oikeasti kun kaikki energia ja naisen ajatukset pyörinee vain esim. ahhhhhh mä rakastan sitä petturia vaikka se pettäisi mua 100 kertaa. mä rakastan sitä niiiiiiiii ja VAIN SITä :D
Tälleen se nainen luulee ....koska naisesta on tullut riippuvainen miehestä ja miehen harvinaisista pään paijauksista,sitten kun tuo mies sanoo '' anna anteeksi kulta rakastan vain sinua,en petä sua enää ikinä.. otaks sä mut takas kulta muru???
ja kun petturi paijaa puhuu kauniita nainen unohtaa kaiket.ja luulee että tämä on sitä rakkautta.....ahhhhhhhh mä rakastan vain sitä,en voi elää ilman mun rakasta petturia joka pettää kerta toisensa jälkeen ....................no plööh vaan tommosille naisille,katsokaa peiliin ja miettikää 'miksi suostun moiseen?!

Tossa teille vastaus miksi joku nainen ottaa petturin kerta toisensa jälkeen takaisin!

mies on unelmamies muuten; siivoaa kodin, laittaa ruuan, hakee vaimon kokouksesta pikku puhelun jälkeen, kuskaa lapsia harrastuksiin, on hyvä rakastaja ja supliikki.
Ja varakas kaiken lisäksi. Ei hyvästä kannata luopua pikku suhteitten vuoksi. Ja anteeksi pyytää joka kerta.

Ja varakas kaiken lisäksi"

taitaa tuo olla se ainoa syy sinulle elikkä mix otit sen petturin takaisin ja kun se pyytää anteeksi joka kerta...
pian se sun mies ei pyydä enää anteeksi vaan haluaa jatkaa elämää jonkun nuoren naisen kaa ;-D

Miksi luopua aviopuolisosta, jonka kanssa elämää on jaettu toistakymmentä vuotta. Tiedän, että mies on käynyt vieraissa ja tulee varmaan edelleenkin niin tekemään, mutta mies on hyvä puoliso joka tapauksessa. En pärjäisi ilman häntä. Jos hän on ehdottanut eroa,lirkuttelen aikani ja saan hanet vakuuttuneeksi siitä, miksi luonani kannattaa pysyä. Sitten menee hyvin muutama kuukausi ja sama rumba alkaa. Tähänkin tottuu.

Metsään meni suurimman osan vastaukset. Se vaimo ei tod tiedä miehen todellisesta luonteesta -epäilee, mutta ei ole saanut rysän päältä kiinni. Eikä mies tunnusta, selittää vaan niin typeriä juttuja ylitöistä vuodesta toiseen, ettei sitä paskaa jaksa kukaan kuunnella.
Toinen vaimo tietää, mutta haaveilee sen loppuvan eikä koskaan uudestaan alkavan.

Lasten isi ja erittäin mukava tyyppi. Hänessä on vetovoimaa, joka siis tehoaa muihinkin naisiin. Minua hän ei kuitenkaan koskaan pystyisi jättämään, sillä minä olen se, jonka varoilla eletään.

Alkuperäinen kirjoittaja Miksen ottaisi?:
Lasten isi ja erittäin mukava tyyppi. Hänessä on vetovoimaa, joka siis tehoaa muihinkin naisiin. Minua hän ei kuitenkaan koskaan pystyisi jättämään, sillä minä olen se, jonka varoilla eletään.

Kyllä minä hänet otan aina takaisin. Mies on komea, hyvä sängyssä, loistava isä jne. Olemme järkiliitossa ja meillä menee hyvin.
Minä kustannan tämän homman ja sopii mulle, kuin nenä päähän.
En kaipaa rakkaudentunnustuksia ym ym. Olemme hyviä ystäviä.

Ystäviä ei ihmisellä ole koskaan liikaa - niitä saa olla nais- ja miespuolisia. Ja avioliiton ulkopuolinen seksi on täysin ylikorostettu juttu. On sitä avioseksiäkin ja tuhat muuta asiaa, miksi parit pysyvät yhdessä. Meillä myös on ok, vaikka muitakin välillä olisi. Itse en myöskään kuvittele, että rikon toisen liiton vaikka ukkomiehen kanssa välillä voinkin seuraa pitää.

Joskus täällä plazassa hämmästyttää varsinkin sinkkukakkosten käsitykset omasta merkityksestään ukkomiehen aviosuhteeseen. No, kaikenlaisia suhteita on ja joidenkin liitolle ulkopuoliset voivat olla katastrofi.